פרננד ברוך, מוותיקי יבנה הלך לעולמו: “בעל חם ואוהב שאין כמוהו”

פרננד ברוך בכינויו הידוע פרג’י בן קלמנט ושמחה ברוך נולד ב 1.6.1946 בעל למישלין ברוך שתיבדל לחיים ארוכים אב ל 4 ילדים , 14 נכדים ו 2 נינים. הוא נפטר ביום כ”א באייר 2021 – בן 75 נקטף מחיינו , אדם מלא בחוש הומור, אדם חזק ובריא כשור, בעל נתינה ולב רחב צנוע נעים הליכות ומאיר פנים לכולם.

אשתו ספדה לו: “מדובר היה באיש אשכולות שבחייו עבד בהרבה עבודות, מסגרות, פחחות, שיש, חשמל בניין, בנמל בתחנת הכוח אך כולם אותך הכירו בהובלות. כמה מתן בסתר היה לך בעבודה זו , כשהיית עושה הובלה ובסופה כשהיית מחכה לכספך וגילית כי האדם שמולך היה איש קשה יכולת, מיד היית עושה זאת בהתנדבות ללא תמורה. תמיד היית אדם פשוט ולא רודף בצע או כל חומריות. ליבך היה מלא רק באהבה נתינה ומשפחתיות. בעל חם ואוהב שאין כמוהו וכל עולמך הייתה אשתך ומשפחתך. אנו מבטיחים לך לשמור את כל נכסי צאן הברזל שהשארת לנו. אוהבים ומתגעגעים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן