news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: איומים ברצח על קבלן מוכר מהעיר, שהסתבך בחובות

33

הפרשה שתסעיר את עולם העסקים בעיר נחשפת הערב (שני) ובמרכזה אישיות בכירה – יזם נדל”ן מוכר, אשר הסתכסך עם אחד התושבים בעקבות חוב הנאמד בכ250,000 שקלים.


?
אימו של התושב נוקטת באלימות מילולית כשהיא משתמשת בגידופים כלפי הקבלן וכן באלימות פיזית, הכוללת הרמת יד על הקבלן ועל בני משפחתו – בפגישות אקראיות. הקבלן פנה לא אחת, אל תחנת המשטרה. פניה נוספת נעשתה מצידו של החייב אל בנה של האשה ממנו ביקש “תרגיע את אמא שלך”.

בתגובה השיב האיש, אשר דורש את הכספים המגיעים לו, כלפי הקבלן: “אני אגיע אליך עד למשרד וארצח אותך. אני לא מפחד לא ממך ולא מהמשטרה”. הקבלן המאוים הגיש תלונה ובו בזמן פנה לבית משפט השלום ברחובות בכדי שיורה על צו הרחקה בין הצדדים.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן