news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: ארגון ‘בצלמו’ מנסה לבטל אירוע פוליטי שאמור להתקיים ברחובות, בהשתתפות ד”ר עופר כסיף וח”כ עאידה תומא-סלימאן

האם מועמד מספר 5 ברשימת חד”ש תע”ל לכנסת ותושב רחובות, ד”ר עופר כסיף אשר נפסל להתמודד לכנסת בגלל התבטאויות קיצוניות יצליח לכנס מפגש ברחובות יחד עם ח”כ עאידה תומא-סלימאן?

מפרטים שהגיעו אל חדשות אפס שמונה עולה כי כסיף וסלימאן אמורים להגיע למפגש באולם בני ברית בעיר, ב-25 במרץ. שי גליק מנכ”ל ‘בצלמו’ פנה לבעלי המקום ודרש לבטלו. “לא לחינם ועדת הבחירות פסלה את מועמדותו של עופר כסיף”, אמר היום (שני) לחדשות אפס שמונה. “מדובר באדם מסית אשר קורא לביטול מדינת ישראל כמדינה יהודית. מתיר פגיעה בחיילי צה”ל ומכנה את שרת המשפטים חלאה ניאו נאצית. לא ייתכן שאדם כזה יקבל במה ציבורית”.

עדיין לא ברור האם האירוע יתקיים או שמא תתעורר הנהגת העיר או תושבי רחובות ויחליטו כי אינם מעוניינים לשמוע את כסיף ושות’. כידוע, מי שאחראי להדחתו של כסיף מההתמודדות לכנסת הוא חבר הכנסת עודד פורר, אף הוא תושב רחובות, שבעתירתו ציין: “עופר כסיף ועשרה כמוהו לא יצליחו במשימתם הלא קדושה לחלל את המדינה ולהפוך אותה לעוד מדינה ערבית מולטי לאומית במזרח התיכון. הדמוקרטיה הישראלית היא חסונה, היא יודעת להתמודד עם ביטויים קשים, ביטויים מכעיסים ומקוממים. אבל גם לזה צריך להיות גבול. סעיף 7א לחוק היסוד קובע את הגבול. את הסעיף צריך ליישם בהגינות, לפי המשמעות הרגילה של הדברים. ישנו כאן תהליך מסוכן של מדרון חלקלק. מרוב שרוצים להגן על חופש הביטוי, מסמנים לתומכי אוייבינו, למתנגדי מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית, נסו אותנו עוד. מיתחו עוד את החבל”.

פורר הוסיף: “סימנו לחורשי רעתינו את הגבול וקבענו שבדמוקרטיה הישראלית, מי ששולל את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית לא יהיה חלק מהמשחק הדמוקרטי”.

נמשיך לעדכן. רוצים לקבל את החדשות בנייד בזמן אמת? ליחצו כאן

(צילומים מתוך פייסבוק)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן