news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: בן למשפחה מוכרת מהזרם הציוני-דתי נעצר בחשד למעשה סדום ומעשה מגונה באחותו הקטינה

זעזוע ומבוכה בקרב הציבור הדתי: לאחרונה הוגשה תלונה במשרד חקירות ילדים ונוער של תחנת משטרת רחובות כנגד צעיר, לאחר שבתם הקטנה התלוננה על מעשי סדום מצידו – אחיה בן העשרים וחמש.


הוארך מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בפתח תקוה
הוארך מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בפתח תקוה

הצעירה סיפרה על מעשי אחיה לעובדת הסוציאלית במוסד החינוכי בה היא לומדת, והעובדת הסוציאלית ליוותה אותה אל תחנת המשטרה בכדי להגיש תלונה. את הקטינה תשאלה חוקרת ילדים אשר גבתה ממנה עדות ומאותה העת נפתחה חקירה. בחמישי שהיה הסתיימה החקירה ולפי ממצאיה נעצר האח החשוד בשני מעשיי סדום ומעשה מגונה שביצע כאמור, באחותו הקטינה במהלך השנים.

הסיפור עלול לעורר מהומה גדולה בקרב הציבור הדתי מאחר ומדובר במשפחה מוכרת מאוד מהזרם הציוני-דתי ומקורביהם אשר שמעו את הבשורות קיבלו את הדברים בתדהמה גדולה. בצהרי שישי (אתמול) הובא החשוד להארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקוה.

מקורב לבני המשפחה סיפר הערב ל’רחובות היום’: “מדובר בבן למשפחה מכובדת ומוכרת שלמד בישיבה תיכונית ולאחר מכן בישיבת הסדר. קשה לקבל דברים כאלה, במיוחד לאור העובדה שאנו מכירים את הנפשות מקרוב”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן