news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: בן למשפחה מוכרת תלה עצמו במרפסת – אחותו הורידה אותו מהחבל וכוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו

בשעה 15:00 בצהריים (שלישי) הגיעה נערה אל ביתה שברחוב עזרא, והבחינה באחיה כשהוא תלוי במרפסת הפנטהאוז. האחות בת 14 מיהרה להוריד את אחיה, בן 27, מן החבל למרות תנאי מזג האוויר הקשים והזעיקה את כוחות ההצלה.


כוחות ההצלה בסמוך לזירת האירוע (צילום: אתי כץ)
כוחות ההצלה בסמוך לזירת האירוע (צילום: אתי כץ)

שכנים אשר שמעו את צרחות המשפחה, קראו אף הם לעזרה. צוות של מגן דוד אדום – ניידות טיפול נמרץ, כוחות איחוד הצלה ומשטרה הגיעו אל הזירה. בו במקום החלו בביצוע פעולות החייאה ממושכות אולם כעבור כשעה נאלצו לקבוע את מותו. שכנים סיפרו כי מדובר בגבר שנישא לפני מספר חודשים, בן למשפחה מוכרת, בני חב”ד.

רק לפני שבוע הוזעקו כוחות של מגן דוד אדום אל שכונת ש. בן ציון, לאחר שצעירה בת 27 נמצאה ללא רוח חיים בדירתה השכורה. הצעירה, שנמצאה על ידי אחיה, הייתה תלויה בדירתה השכורה, וכל שנותר למד”א היה לקבוע את מותה. כוחות משטרה שהגיעו אל זירת המוות גילו מכתב התאבדות.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן