news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | בעקבות נגיף הווריאנט ההודי: טקסי הסיום בבתי הספר בבאר יעקב יתקיימו תחת מגבלה

הווריאנט ההודי משתולל בעולם ואף החל להתפשט בישראל: משרד הבריאות החליט לעודד ולהמליץ על חיסון ילדים בני 15-12, והציב יעד שלפיו עד סוף יולי יחוסנו הילדים כבר במנה השנייה. לדברי גורם שנכח בפגישה עם מנכ”ל משרד הבריאות פרופ’ חזי לוי ונציגי קופת החולים, “רוב החיסונים שבמלאי בתוקף עד סוף יולי, ולכן נדרש מבצע חיסונים מהיר ונרחב”. במקביל לכך, הבוקר (שלישי) התגלה חולה קורונה מאומת בבאר יעקב שנדבק למרות שהינו מחוסן. לאור כך במועצה החלו בנקיטת צעדים על רקע מסיבות הסיום של תלמידי בית הספר.

בהודעה שהוציא משרד הבריאות נכתב כי בהמשך לעליה בתחלואת קורונה בקרב ילדים בימים האחרונים, ולנוכח ההתפרצויות האחרונות בבתי הספר במודיעין, בבנימינה ובמקומות נוספים, התקיים דיון מיוחד במשרד הבריאות על ידי צוות המומחים בנושא הרחבת החיסון לבני נוער בגילאי 12-15.

“בדיון הוצג מהלך החיסון בבני נוער בישראל עד כה, וכן הוצג כי בארה”ב חוסנו עד כה 2.5 מיליון נערים ונערות ללא תופעות לוואי מיוחדות”, כתבו במשרד הבריאות. “וזאת בהמשך לעבודה שנעשתה במדינת ישראל שהראתה על תופעות לוואי נדירות ובלתי חמורות”.

“לפיכך בנקודת הזמן הנוכחית, נצבר ניסיון משמעותי ביחס לחיסון בני נוער בגילאי 12-15, על מנת להמשיך ולהרחיב את החיסון לבני הנוער. בהנחיית שר הבריאות, קיים מנכ”ל המשרד פרופ’ חזי לוי, דיון מיוחד בהשתתפות פרויקטור הקורונה פרופ’ נחמן אש, מומחים מקרב הצט”מ ורפואת ילדים, נציגי קופות חולים והנהלת המשרד, במהלכו הוחלט לאמץ את החלטת המומחים להמליץ על הרחבת החיסון לבני הנוער בגילאים 12-15”.

על רקע החשש להתפשטות הנגיף באופן נרחב, במועצת באר יעקב החלו בנקיטת צעדים. הבוקר התגלה חולה קורונה מאומת ביישוב שנדבק למרות שהינו מחוסן. “אנחנו עדיין בודקים את הנסיבות והמשמעויות של כך ונעדכן את כל מי שזה נוגע אליו”, הבהיר ראש המועצה, ניסים גוזלן, ” אנחנו נמצאים בסיום שנת לימודים ולפנינו מסיבות סיום רבות. המטרה העיקרית שעומדת לנגד עיני היא לשמור על בריאותכם יחד עם הקפדה על מסגרות לימוד פתוחות בקיץ”.

בעקבות כך, לחדשות 08 נמסר: “ככלל, המועצה המקומית פועלת תחת הנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך. מאחר ונתגלה מקרה של הדבקות בקורונה לאדם שקיבל חיסונים, ומאחר שכרגע מוסדות החינוך בישוב עורכים מסיבות סיום שנת לימודים, הנחה ראש המועצה שכל מסיבה שתתקיים בשטח סגור תחייב עטיית מסכות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן