news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: ברגעים אלו נחקר בכיר מעיריית אילת על ידי אנשי יאח”ה מיחידת לה”ב 433 ומשמר הגבול, בחשד לשחיתות | כל הפרטים

קומבינות – סופן להתגלות, כך אמרו רבים לפניי והנה, עושה רושם שפרשה נוספת תזעזע בעוד שניות ספורות את העיר אילת. לפני זמן קצר (ראשון) נכנסו אל משרדו של בכיר בעיריית אילת חוקרי יאח”ה ומשמר הגבול, החרימו מסמכים ומחשבים והם מתחקרים בשעה זו מנהל אגף בחשד לעבירות שחיתות במינהל הציבורי. עדיין לא ברור האם הבכיר/בכירים יילקחו למעצר ועל כך נעדכן בהמשך.

אחד מהעובדים באגף, לא היה מופתע מהגעתם של אנשי יאח”ה למשרדים, והוא סיפר לחדשות 08: “עכשיו נמצאים אצלו יאח”ה ומשמר הגבול לקחו את המחשבים, לקחו את המסמכים ומתחקרים אותו”. “כנראה משום שהוא עושה קומבינות על חשבון העיריה והציבור יחדיו”, הוסיף אדם המעורה בנושא. הציבור משלם מיסים והעירייה משלמת לו – הקומבינה שלו תעשה רעש גדול”.

כידוע, היחידה הארצית לחקירות הונאה היא יחידה בתוך להב 433 העוסקת במאבק בפשעי הונאה כלכלית ופשעים פיננסיים חמורים. היחידה נאבקת בעבירות זיופים שונות ועבירות שחיתות במינהל הציבורי. נוסיף כי מעיריית אילת נמסר: “איננו דנים בענייני עובדים בתקשורת”. נעשתה פניה לקבל תגובה בנושא מלהב 433 והיא תפורסם במלואה – לכשתתקבל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן