news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: דוברת פלאפון, אביטל רגב קיסר תמונה לדוברת החדשה של עיריית רחובות

אביטל

מאז עידן כרמלה קופר ופרישתה באוקטובר 2015 מכסא דוברת עיריית רחובות טרם נמצא מחליף שיאייש את המקום. אל המכרז שנסגר בסוף השבוע ניגשו מספר מועמדים בולטים בהם אביטל רגב-קיסר, דניאל בר ורונן דמארי.

כזכור, לפני כשנתיים וחצי פרשה דוברת העירייה כרמלה קופר לאחר 11 שנים. מאז פרישתה לא יצא מכרז לתפקיד, ראש העיר רחמים מלול השתמש בשירותיו של יועץ האסטרטגיה, גל בייסברג, הבעלים של “גל תקשורת” כאשר את ההודעות סיפק במלוא המרץ עומרי ויסמן אשר מילא את המשבצת הריקה וסייע למשנה לדוברתרויטל קורן בעבודה האינטנסיבית. ויסמן הגיש אף הוא מועמדות באופן עצמוני למכרז שבמרכזו הובלת מערך התקשורת לצד קידום ושיווק של פעילויות.

תפקיד הדוברות כולל בין היתר ייעוץ להנהלת הרשות המקומית, ליחידותיה השונות ולמוסדותיה, בכל הקשור להתוויות מדיניות בנושאי דוברות, יחסי ציבור, שיווק, פרסום והעלאת מידע מקומי באמצעי התקשורת השונים; ייצוג מדיניות הרשות המקומית בפני אמצעי התקשורת ותיאום התגובות אל מול גורמי המקצוע.

ראש העיר, רחמים מלול (צילום יוד צילומים, יהודה בן יטח)

כמו כן כוללת העבודה הכנת תכנית עבודה שנתית בנושא חשיפת נושאים של הרשות לתקשורת, הכנת מערכי שיווק בנושאים הקשורים לתחומי הפעילות של הרשות: פרסום מודעות, מאמרים וכתבות, תפעול מערך הפצת המידע לתושבים ברשות, לרבות הפקת חומרי תקשורת שיווקית: עלונים, מנשרים והודעות לתושבים, תיעוד אירועים הנערכים ברשות המקומית לצורך הפצתם באמצעי התקשורת השונים, ובאתר האינטרנט של הרשות, ארגון יחסי ציבור לאירועים הנערכים מטעם הרשות המקומית, קיום כנסי מידע וסיורי שטח לעיתונאים, וקיום מסיבות עיתונאים תקופתיות.

תנאי הסף שנדרשו לצורך התפקיד הינם תואר אקדמאי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ וניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות, בתחום הדוברות, יחסי ציבור או העיתונאות.

אביטל רגב קיסר. דוברת פלאפון – תמונה לדוברת העירייה

בנוסף צוין כי לתפקיד דרישות מיוחדות לרבות עבודה בשעות לא שגרתיות, רהיטות, ייצוגיות אל מול גורמים שונים מחוץ לרשות ובתוכה, הצגה בפני קהל, יכולת ארגון, תכנון, קבלת החלטות, והתמודדות עם לחצים וכי היקף המשרה: 100%.

שלושה מועמדים בולטים מובילים לתפקיד: אביטל אור רגב (40), ילידת ותושבת העיר רחובות, גדלה בשכונת שעריים, שימשה בעברה כדוברת האגודה למען החייל, לפני כשנה נבחרה לדוברת של חברת פלאפון. מועמד נוסף הוא דניאל בר (36) יליד ותושב רחובות, גדל ברחוב עזרא, שימש עד אשתקד כדובר משרד הדתות, לאחרונה נבחר לכהן בתפקיד דובר המשרד לביטחון פנים. מועמד נוסף הוא רונן דמארי (34), יליד ותושב העיר יבנה, עאשר בחלוף השנים התמקצע בתחום העיתונות, שימש בין השאר ככתב הארצי של “מעריב”, עורך עיתונים וכיום עובד גם ככתב בכיר ב”גל גפן”. גם ויסמן כפי שצוין לעיל ורפי ג’רבי, הידוע כמקורב לסיעת “הליכוד” היו בין המועמדים הרבים. עם זאת, למרות המכרז, מסתמן כי אביטל רגב-קיסר היא זו שתקבל את התשובה החיובית על בחירתה – למרות הכחשותיה והכחשות העירייה.

העיתונאי המוכשר רונן דמארי

גורם בעירייה אמר כי “העובדה שכולם חושקים בתפקיד הדובר הוא לגיטימי ומי שזכה בו יכול להיות מסודר לפחות לשש השנים הקרובות מאחר ורחמים מלול ימשיך לכהן כראש העיר. כל עוד הוא ראש העיר – הדובר שלו יישאר צמוד, כי כידוע דובר ומנכ”ל עירייה הן משרות אמון שראש העיר מטפח לעצמו, הם אנשי אמונו כמו ראש לשכתו ועליהם הוא סומך מכל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן