news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | ההתאחדות לכדורגל הודיעה הבוקר: משחקי ליגות א’, ב’ ו-ג’ היום ומחר מבוטלים לאלתר; גם הכדורסל מצטרף

פרסום ראשון: הודעה נשלחה הבוקר (שישי) מההתאחדות לכדורגל וזו לשונה: “בוקר טוב לכל קבוצות ליגות א’ ב’ ג’ ולשופטי הכדורגל המשובצים למשחקי סוף השבוע הנוכחי. 13/14/3.20. הרינו להודיעכם כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות משעות הבוקר, משחקי ליגות א’ ב’ ג’ המתוכננים להיום ומחר 12/14/3.20 – מבוטלים לאלתר!!!”

במכבי יבנה כבר הזהירו כי כך יהיה. כתנו אסף הדר הרתיע כי ליגה א’ בסכנה זאת לאחר שפרסמנו לראשונה כי עוזר המאמן של מכבי שעריים, נאלץ להיכנס לבידוד בכך ששהה בקרבת חולה קורונה באירוע בר מצווה, וכי הדבר מעלה אפשרות סבירה כי הוא היה במגע עם שחקני ואוהדי הקבוצה בזמן המשחק שנערך בין שתי הקבוצות לפני כשבועיים.

כזכור, שתי הקבוצות שיחקו בתאריך ה-6.3. עוזר המאמן שנכח במשחק, מעלה את החששות של הנהלת הצהובים שכנראה הוא היה במגע עם מספר אוהדי הקבוצה ולא רק עם השחקנים על כר הדשא. גורמים בהנהלת יבנה אמרו לחדשות אפס שמונה: “זה מפחיד, הרי בטוח שלפני המשחק או לאחריו הייתה התחככות קלה בין העוזר מאמן לבין אוהדינו, זה מעלה את החשש שגם הם נדבקו בנגיף. נחכה להנחיות של משרד הבריאות”. הבוקר, כאמור משרד הבריאות הנחה את ההתאחדות לכדורגל לבטל את המשחקים לאלתר.

עדכון: גם איגוד הכדורסל מצטרף

איגוד הכדורסל קיבל החלטה להפסיק לאלתר את כל ליגות הכדורסל בארץ, בכל הגילאים ובכל האזורים, עד הודעה חדשה וזאת במטרה לשמור על בריאותם של השחקנים, שופטים, מאמנים ובעלי תפקידים נוספים. האיגוד עומד בקשר עם גורמי משרד הבריאות ויעדכן ככל שיהיה בכך צורך. האיגוד קורא לכולם לשמור על בריאותם בימים לא קלים אלו ומייחל לימים טובים יותר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן