פרסום ראשון: הועדה המקומית לתכנון ובניה הגישה כתב אישום כנגד בכיר בעיריית רחובות

עיריית רחובות

הועדה לתכנון ובניה “זמורה” הגישה כתב אישום כנגד בכיר בעיריית רחובות, בבית משפט השלום בעיר בגין סטיה בהיתרי בניה. מכתב האישום עולה כי הבכיר (שמו שמור במערכת), ביצע בניה שלא כחוק בשטח טריטוריאלי הסמוך לרחובות כאשר העבירות שביצע מפורטות לפי שלושה סעיפים לחוק. פרטי כתב האישום מובאים בזאת.

 

מהפרטים המצוינים בכתב האישום עליו חתום עו”ד דניאל גלס

, תובע הועדה המקומית, עולה כי המדובר בשטח חקלאי וההיתר הקיים ברשות הבכיר, האהוב על מרבית עובדי העירייה, הינו לצורך אחסון תוצרת חקלאית, סככה פתוחה לבעלי חיים וגדרות. על פי כתב האישום אישר מהנדס הועדה לתכנון ובניה “זמורה” את בקשתו של הבכיר המחזיק בנכס, לרבות הצבת עמודים וקורות מעץ במקום מברזל וביטול קורה מונמכת ושער בחזית הדרומית, אלא שבמהלך 2016 ביצע הבכיר עבודות בניה הדורשות היתר נוסף, עקב שינויים שהובילו לסטייה מההיתר הראשון שקיבל.

בניגוד לחוק בנה הבכיר סככה סגורה בשטח של 65 מטרים מרובעים, פתח ויטרינה בדופן הדרומית של הסככה ובחזית הדרומית מערבית של הסככה וכן בנה משטח עץ ופרגולה בצמוד לסככה בשטח של 50 מטרים מרובעים. עוד עולה מכתב האישום כי הוא יצק משטח בטון בשטח של 40 מטרים מרובעים בחזית הצפונית של המקרקעין והרס סככה פתוחה שנבנתה בהיתר בשטח של 20 מטרים מרובעים בחזית הצפונית של המקרקעין.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן