news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: הורים איימו לבצע וונדליזם בבית ספר בעיר. יו”ר מרחב הסתדרות המורים, גבי שמעון: “נפעל בכל האמצעים ואם צריך גם נשבות כאות מחאה”

שני הורים מהלכים אימה מזה תקופה על צוות מורים באחד מבתי הספר הידועים בעיר – כך נודע היום (רביעי) ל”רחובות היום”.

הבוקר התקיימה פגישה דחופה בין צוות המורים ליו”ר מרחב הסתדרות המורים, גבי שמעון, אשר שמע לראשונה את הדברים לרבות חרדות וחששות אנשי הצוות.

בפגישה הלין צוות החינוך על שני ההורים המאיימים. אחד מההורים איים בכך שיהפוך את שולחנות בית הספר וידאג לפטר את מנהלת בית הספר. אב אחר איים בצורה דומה והצהיר כי יפגע בהליך סדר היום לרבות השבתת בית הספר.

כאמור לעיל, גבי שמעון נפגש עם צוות המורים והבטיח לעשות כל שביכולתו בכדי למגר את תופעת האיומים ולהשיב לצוות את בטחונם האישי.

שמעון עידכן לאחר המפגש גורמים באגף החינוך בעיריית רחובות ובמשרד החינוך. “במידה ועיריית רחובות לא תטפל בנושא לעומק, נאלץ להשבית את בית הספר כאות מחאה”, אמר גבי שמעון והוסיף: “יש בבית ספר צוות מסור מאוד ומבחינתנו כאשר מדובר באיומים כלפי צוות המורים זה גובל בחציית קו אדום ונפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן