פרסום ראשון: הזמר רביד פלוטניק חלה בקורונה לאחר שהופיע בפני בני נוער ברחובות

ביום שלישי, (3.8), השתתף הזמר נצ׳י נצ׳ (רביד פלוטניק) בעירונוער בכיתת אומן בפני בני נוער מהעיר. האירוע התנהל על פי כל ההנחיות של משרד הבריאות – בני הנוער במקום היו עם מסיכות עליהם לאורך כל האירוע, ונשמר מרחק בין הבמה המוגבהת שבה ישב לאורך האירוע לבין הנוכחים במקום. אתמול, (רביעי), הודיע פלוטניק כי הוא חולה קורונה. בהתייעצות מיידית שקיימה עיריית רחובות עם רופאת הנפה במשרד הבריאות צוין כי אין צורך בכניסת המשתתפים באירוע לבידוד- אולם ההמלצה היא ללכת ולהיבדק, ובפרט לבני הנוער שביקשו להצטלם איתו לאחר האירוע.

 

כזכור, האומן רביד פלוטניק הגיע  ל”עירונוער” לכיתת אומן – מפגש קרוב ואישי עם בני הנוער של העיר. האירוע שודר בחי ב”קול השפלה” 103.6FM וראיינו אותו עומרי ושיץ ואופק בודאי, שני תלמידי מגמת התקשורת של דה שליט המשדרים ברדיו. במהלך הערב שוחחו השלושה על היצירה, על החיים, ועל ההתפתחות של רביד מאומן מתחיל ועד הגעתו לפסגת הזמר הישראלי כשהוא מהמר על ז’אנר מוזיקלי לא נפוץ בתחילת דרכו. רביד סיפר על הסיפורים מאחורי השירים, על הכתיבה וכמה קשה צריך לעבוד כדי להצליח. הוא הוסיף אמירות חשובות על מראה הגוף המעוות שעובר בתקשורת, על אמונה בדרך ועל הנוער של היום שהוא מאמין בו מאוד. עפ”י כללי משרד הבריאות, עשרות בני נוער שצפו בשידור החי, השתתפו בשירה ובשיח עם רביד ובסיום נשארו עוד דקות רבות כדי לשוחח, לשאול שאלות ולהצטלם איתו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן