news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | החשד להתעללות בגן ילדים בבאר יעקב: “הסייעת הושעתה מעבודתה”

כפי שפורסם בחדשות 08 – הבוקר (שלישי) הודיע ראש מועצת באר יעקב, ניסים גוזלן כי קלטות הובאו לידיו בהן נשמעת סייעת בגן הילדים, צועקת על ילדי הגן תחת השגחתה וטיפולה. “כצעד ראשון הסייעת הושעתה מעבודתה וכן תזומן בהליך מהיר לוועדת שימוע לפני פיטורין”.
ראש המועצה, ניסים גוזלן הוסיף: “כמו כן הוריתי לפנות למפקחת על גני הילדים במשרד החינוך, כדי שייערך בירור כיצד הגננת האחראית בגן לא פעלה כנגד הסייעת ולא הביאה לידיעתנו את התנהגותה. מיותר לציין שברגע שמובא לפני מקרה שיש בו התנהגות בלתי הולמת, או פגיעה בקטינים לכאורה, אני מגלה אפס סובלנות!!! לא ארשה שהתנהגות מעין זו תפגע ותכתים את ציבור המחנכים וצוותי החינוך שעובדים ביושר, באמונה ועם הרבה אהבה בחינוך ילדינו היקרים. הורים יקרים, מי כמוכם יודעים שאני דוגל בשקיפות מלאה ובשיתוף פעיל שלכם, הן דרך נציגיכם בהנהגת הגנים ובתי הספר והן בפנייה ישירה אלי. לכן אבקשכם להפנות אלי ישירות, או דרך מנהלת גני הילדים, כל תלונה על התנהגות בלתי הולמת, או פגיעה בילדינו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן