news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: המשטרה בעקבות פדופיל אשר פנה לתלמידה דרך גדר בית הספר וביקש את פרטיה

ילדה מבוהלת בוכה

בשעות הצהריים המוקדמות היום (שלישי) ניגש אדם מבוגר ונעמד סמוך לבית ספר יסודי בשכונה מזרחית בעיר, שם הבחין בתלמידה שהייתה עם חברותיה. המבוגר קרא לה מבעד לגדר, ניהל עמה שיחה קצרה שבסיומה ביקש את פרטיה לרבות מספר הטלפון שלה.

הילדה נבהלה מפנייתו ונסה מן המקום בכדי לספר למורה שלה על המפגש הלא צפוי עם האלמוני. המורה דיווחה להנהלת בית הספר שהזעיקה את כוחות המשטרה. בשעות האחרונות נערכים חיפושים אחר החשוד.

השמועה אודות שוטטות פדופיל לכאורה, גרמה לבהלה בבית הספר והורים החלו ליצור קשר עם משרדי ההנהלה בכדי לדלות פרטים נוספים. חלק מההורים הגיעו מיידית אל בית הספר בכדי לאסוף את ילדיהם מחשש שיאונה להם רע, אם חלילה יתקלו בחשוד כפדופיל, בדרכם הבייתה.

כוחות גדולים סורקים את העיר כבכדי לאתר את הפדופיל
כוחות גדולים סורקים את העיר בכדי לאתר את הפדופיל

כזכור, מקרה דומה אירע ב-11.1.17, כאשר הורים לילדה הלומדת בבית ספר יסודי בעיר הזעיקו את שוטרי תחנת משטרת רחובות ודיווחו על אדם שאינם מכירים אשר ניגש לבתם בעודה ממתינה ברחוב עזרא פינת רחוב נחמני ולדבריהם, החל לשוחח עמה על נושאים אינטימיים ומצבים אירוטיים.

בין היתר הוא שאל אותה האם היא מחפשת עבודה והשאיר ברשותה את מספר הטלפון שלו. לפני שעזב התעניין הפדופיל במיקומו של מבנה ה”עירונוער” – מרכז עירוני ייחודי לנוער בגילאי 12 עד 18. הילדה המבוהלת כיוונה את החשוד אל המרכז הממוקם ברחוב בנימין הסמוך. שוטרי התחנה רשמו את פרטי המקרה ובשעה זו עורכים סקירות באזור בכדי לאתר את החשוד.

בחודש נובמבר אשתקד התקבלה תלונה במשטרת רחובות על פדופיל שהתעסק עם ילד בן 10 אותו פגש במרכז העיר. על פי החשד הפדופיל נגע באיבר מינו של הילד, עשה בו מעשים מגונים ולבסוף היכה אותו. הילד המבוהל כיוון את שוטרי התחנה למקום מחבואו של הפדופיל, השוטרים הגיעו לבית, איתרו אותו והוא נעצר.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן