פרסום ראשון | ועדה מקומית זמורה אישרה את תכניתו של ראש המועצה, גבי גאון, לקדם התחדשות עירונית כוללת

ועדת התכנון והבניה המרחבית “זמורה” אישרה אתמול להמליץ בפני הועדה המחוזית, על הכנת תכנית להתחדשות עירונית במזכרת בתיה לפי סעיפים 77,78 לחוק התכנון והבניה.
מדובר בהחלטה אותה מוביל ראש המועצה, גבי גאון, להתחדשות מתחם המגורים באזור השיכונים הוותיקים. מדובר במתחם בו קיימים מבנים ישנים במצב הנדסי ירוד אשר אינם עומדים בתקנים העדכניים של מיגון, חוזק ועמידות בפני רעידות אדמה.
מהמועצה המקומית מזכרת בתיה נמסר כי החלטת ראש המועצה ליזום מהלך חשוב זה, היא מתוך רצון לקדם הסדרה ופתרונות כוללים בהיבטי חניות, תשתיות, שטחי ציבור ומיגון. עם זאת יצוין כי ההמלצה תועלה בוועדה המחוזית, ובמידה וזו תאשר זו תהא בשורה היסטורית עבור היישוב.
לדברי ראש המועצה, גבי גאון: “מדובר בהחלטה רבת משמעות לקידום התחדשות עירונית ולעתיד היישוב. התהליך מתוכנן להתבצע בהסכמה, בשיתוף הציבור ובשקיפות. אני מברך את הועדה על החלטתה אשר תטיב עם מאות הדיירים הקיימים והעתידיים במתחם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן