פרסום ראשון | חברת מועצת העיר רחובות, ד”ר רוני באום, נבחרה לנהל את המוזיאון ההיסטורי של ראשון לציון: “מבטיחה לא לאכזב”

אחרי שחוללה מהפכה ברחובות בשנים האחרונות כאשר נבחרה לחברת מועצה, הופקדה על תחומי הנגישות בקרב אוכלוסיות מיוחדות, הייתה אמונה על תיק הוותיקים והקהילה ואמונה החל מכינון המועצה האחרונה על תיקי וותיקים, קהילה ואקדמיה – ד”ר רוני באום נבחרה לנהל את המוזיאון ההיסטורי של ראשון לציון.

ד”ר באום, ד”ר להיסטוריה בהכשרתה, שימשה בעשור האחרון כמרצה ומנהלת במדרשה לחקר חיבת ציון – בית זרובבל ושולמית חביב. המוזיאון, אשר שוכן במבנים מימי ראשית המושבה וממוקם בכל המתחם ההיסטורי של העיר, מציג את תולדותיה של ראשון לציון, את הראשוניות שלה כיוצרת סמלי הלאום וכחלוצה בחידוש השפה העברית והחינוך העברי וכן את החיים במושבה על גווניהם השונים ויותר מכך, תצוגות המוזיאון מבוססות על החומר ההיסטורי העשיר המצוי בארכיון ובאוסף המוזיאון.

בעידן בו אנו חיים, ביקור מיטבי במוזיאון מחייב יצירת אווירה של חוויה והשראה”, אמרה ד”ר באום לחדשות אפס שמונה. “יחד עם הצוות הנפלא של המוזיאון נמשיך לשמר ולטפח את המורשת ההיסטורית של העיר תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת בכדי לייצר חוויה מוזיאונית איכותית ומהנה למבקרים. אני רוצה להודות לחברי דירקטוריון החברה העירונית, למנכ”ל אלי פולק, לח”מ ד”ר ענת לייבוביץ’ ולרות מקבי מנהלת אגף אומנות, כותרים ומורשת על הבחירה והבעת האמון. מבטיחה לא לאכזב. אנחנו חיים, זה לא רק לראות את הדברים”.

עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר ויו”ר סיעת “לב” כתב רשומה בעמוד הפייסבוק שלו ובה ציין: “הפוסט הזה מוקדש לשותפה שלי לדרך, אשת חזון, ד”ר, ומהיום- המנהלת של מוזיאון ראשון לציון! התחלנו את דרכנו המשותפת לפני שנים רבות ומאז אנחנו הולכים יחד במסע (שהוא מאוד מאתגר ובכלל לא פשוט). אומרים שאין חברים בפוליטיקה, אבל לפחות במקרה שלנו טועים. רוני, מאחל לך הצלחה רבה בתפקיד החדש, משוכנע שתצליחי בענק. נ.ב – אל תתאהבי יותר מידי בתפקיד כי עוד 4 שנים אני צריך אותך כאן איתי. בהצלחה!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן