news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: חבר מועצת העיר, גיא צור מונה ליו”ר עמותת אילן ברחובות נס ציונה יבנה והסביבה

מינוי מרגש ומכובד: חבר מועצת העיר, גיא צור מונה באופן רשמי ליו”ר עמותת אילן ברחובות-נס ציונה-יבנה והסביבה. בפעילותו הציבורית ואף באופן פרטי, מסייע צור לאוכלוסיות ייחודיות בעיר ובחברה ברחבי ישראל.

ארגון איל”ן פועל כארגון גג של ילדים נפגעים ומהווה עבורם בית. אילן מטפל באלפי ילדים ובוגרים בעלי מוגבלויות פיזיות הסובלים מנכויות פיזיות מוטוריות ומחלות שריר ועזב שונות כגון שיתוק ילדים, שיתוק מוחין, ניוון שרירים ומחלות נוספות. הארגון מבסס את עיקר פעילותו על תרומות וגם בתחום הזה יבקשו בארגון להירתם מניסיונו של צור.

לדברי צור, “הקשר עם איל”ן עבורי הוא טבעי ומגשים את תכלית שליחותי הציבורית. אני מודה להנהלת הארגון על הבחירה בי ומגיע לשליחותי זו מלא מוטיבציה להמשיך ולהאיר זרקור על הפעילות החשובה והייחודית של ארגון איל”ן. חוסנה של החברה משתקף בקבלה והעלה לצד טיפוח השונה והחריג וארגון אילן מגשים תכלית זו”.

שמואל שובלי יו”ר הסניף היוצא בירך את צור והוסיף גיא צור נתבקש על ידי חברי הסניף ועל ידי להירתם למשימה ולקחת על עליו את תפקיד יו”ר הסניף ולתרום מניסיונו בקידומו והתפתחותו של הסניף וזאת לטובת בעלי הצרכים המיוחדים באזור ולאחר סקירת פעילות הסניף הסכים לקחת על עצמו תפקיד חשוב זה ולהירתם לנושא.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן