news08.net/ads.txt

פרסום ראשון (חדשות 08) | חולה קורונה נוסף במועצת העיר: מומי צרפתי

יהודה מורדי לא לבד: גם חבר המועצה, מומי צרפתי, מספר 3 בסיעתו (ולמען גילוי נאות – חתנו לעתיד של מורדי), נמצא מאומת. השניים בילו בדובאי עם קבוצת אנשים – שם נדבקו ולחדשות 08 נודע כי רובם נדבקו. לא ברור מדוע הודעת הדוברות שהוצאה הערב התייחס רק למורדי ולא לחבר המועצה הנוסף מסיעתו – על כך ביקשנו הבהרות והתהייה היא האם היה ניסיון כלשהו להעלים מידע זה מהציבור, לכאורה, או שמא חבר המועצה לא הואיל בטובו לספר זאת?! כאשר נקבל את תגובת עיריית אילת – לנושא נפרסמה במלואה.

ובינתיים ראש העיר מאיר יצחק הלוי עצבני עד מאוד על חוסר אחריותם של השניים, שהגיעו לישיבה התקציב ביום רביעי. אך לא רק הוא. שוחחנו עם מספר חברי מועצה שהביעו כעס רב על חוסר אחריותם של מורדי וחתנו לעתיד. אחד מהם אף אמר לחדשות 08: “דפקו אותנו, יהודה ומומי חסרי אחריות, חוצפנים, הם ידעו שהם חולי קורונה כבר אתמול בבוקר, חלקנו הלך למשפחות לעשות שבת, ויש סכנה של ממש שאם נדבקנו העברנו את הנגיף. רק היום ב-12 בצהריים קיבלנו הודעה בנושא”.

“עשיתי 5 בדיקות שליליות בשבוע, למה כתבת שהדבקתי את ההנהלה? למה? אף אחד לא הודבק, אני מבקש שתכניסי את תגובתי”.  אחרי שציינתי כי ידוע לי על הידבקותו של מומי צרפתי אמר: “”איך אפשר לדעת מי הדביק את מי?” ועל כך שנמצא חולה מאומת הוסיף: “אין מצב שיכאב לאחד כמוני, אני עובר זאת בקלות. אני אדם שמח וחזק, מאוד אופטימי. אני מרגיש טוב ללא תסמינים ובסוף אנצח”. אגב, מורדי כעס כי בחדשות 08 צוין כי החשש הוא שהדביק את חברי המועצה – הוא שכח לציין את הפרט כי כבר ידוע לו על אדם אחד לפחות שנדבק כמוהו במחלה. התקווה שלנו היא שאף חבר מועצה נוסף לא נדבק בקורונה.

נזכיר כי ישנה חובת דיווח על הידבקות בנגיף, על אחת כמה וכמה כשמדובר בנבחר ציבור. נמשיך לעדכן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן