פרסום ראשון (חדשות 08): עתירה הוגשה נגד ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי

שלושה תושבי אילת, הגישו עתירה לבית הדין העליון באמצעות עו”ד טל לזירוביץ נגד ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי בדרישה להפסקת חברותו בתנועת הליכוד.

העותרים הם: עו”ד טל ליזרוביץ, תושב העיר ועו”ד החבר בתנועת הליכוד מאז שנות ה90, חבר מרכז הליכוד וחבר מועצה סניף הליכוד; גבי קדוש – ראש העיר לשעבר ואילנה מימוני, תושבת העיר, חברת מרכז הליכוד ומועצת הסניף באילת.

לדברי העותרים,  מזה כשנה ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי “משתלח בתנועת הליכוד ובעומד בראש וזאת בעיקר נוכח סגירת שדה דב בחודש יולי 2019. עוד נכתב כי לאחרונה הביע ראש העיר הצהרות תמיכה במהלכו של גדעון סער להתמודד ברשימה נפרדת על ראשות הממשלה וזאת תוך מתן תשובות נסתרות כי בכוונותיו לעזוב את תנועת הליכוד ולהצטרף למפלגתו של סער.

לדברי העותרים: “התבטאיותיו  מזה יותר משנה כנגד תנועת הליכוד והעומד בראשה ובפרט הצהרתו כי יצטרף למפלגתו של חה”כ לשעבר סער הנן עילה ברורה להפסקת חברותו בתנועת הליכוד”. עוד הוסיפו כי “ייתכן ואינו בקיא בהוראות חוקת הליכוד ואינו סבור כי גם על כוונה להצטרף למפלגה אחרת שטרם נרשמה די כדי להוות הפרת סעיף 21 לחוקה ועילה להפסקת חברות ו\או יתכן והוא מבקש ‘להישאר על הגדר’ ולהחזיק בחברותו בליכוד שעה שינהל מקח וממכר על מיקומו ברשימתו של סער לכנסת או כל תפקיד אחר – אלא שיהיו הטעמים אשר יהיו לכך שהוא (מאיר הלוי יצחק) שומר על חברותו בליכוד – הרי שלא יעלה על הדעת כי תנועת הליכוד וחבריה יסכימו להנהלות זו, התנהלות אשר גם פוגעת במאמצי ההתארגנות וההתגבשות של חברי הליכוד בשים לב כי אין לדעת אם ומתי  יערכו בחירות ארציות פעם נוספת”.

עו”ד ליזרוביץ חתם את הדברים בכך ש”יהא זה מן הצדק, עפ”י חוקת הליכוד וגם מפאת כבוד התנועה לקבל את העתירה”.

מעיריית אילת נמסר בתגובה: “תמוהה התביעה האמורה שרק מלמדת על המניעים הפוליטיים שעומדים מאחוריה, שכן כבר ביוני 2019 הודיע ראש עיריית אילת – מאיר יצחק הלוי לראש ממשלת ישראל – בנימין נתניהו כיו״ר תנועת הליכוד על פרישתו מהתנועה. להזכיר כי הסיבה בגינה פרש אז ראש העירייה הייתה ההחלטה לסגור את שדה דב, החלטה שפגעה קשות בתושבי אילת, באיכות חייהם, בכלכלת העיר, בתעשיית התיירות, במערכת הרפואית, במערכת החינוך והאקדמיה ועוד. מצפוני הציבורי וחובתי כראש הקהילה, מחייב אותי לפרוש מתנועת הליכוד, אשר בפעילות מנהיגיה, פוגעת בשולחיי הלא הם, ‘תושבי העיר אילת’ כתב אז ראש העירייה בהודעת הפרישה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן