news08.net/ads.txt

פרסום ראשון (חדשות 08) | פרשת הנפצים בגן יבנה: “השיטור העירוני פועל בנחרצות למיגור התופעה”

תושבי גן יבנה מתלוננים על “מכת נפצים”, בימים האחרונים. הנפצים הנמכרים הם מסוג “משודרג” המשמיע בומים בעוצמה שטרם נשמעה בארץ. גולשים רבים מכל רחבי היישוב דיווחו לחדשות 08 על הבומים שהפכו את חייהם לסיוט. לאחר פניה למועצת גן יבנה, נמסר: “נראה תוצאות לפעילות זו בקרוב”.
“הכלב שלי לא מפסיק לרעוד ולהתנשף בגלל כמה ילדים/מבוגרים שמפוצצים נפצים בחוץ”, אמר תושב היישוב, גילי. לדבריו, “הדבר הזה הפך לנורמה בגן יבנה ולמרות שעלו פה לא מעט פוסטים של בעלי כלבים כבר הבנתי שאין מה לדבר על פיקוח או משטרה ולכן אני עובר שלב. ברגע שאגלה מי מהעסקים בגן יבנה מוכר את הדברים האלו אני מבטיח שאפעל בכל כוחי שאותו עסק יקבל את הקנס הגבוה ביותר האפשרי ומצדי שיקבל צו סגירה ופרנסתו תיפגע”.
הנפץ הוא חומר בערה הדחוס בחפצים שונים ומוצת על ידי שיפשוף, הדלקת גפרור או אפילו שחרור נצרה. ככל שחומר הבערה רב יותר כך הפיצוץ רועם. אורלי, שחווה את הפיצוצים מדי ערב ,שיתפה – “הבת שלי עם חרדות מהאזעקות וכל נפץ כזה שזורקים ליד הבית מעמיד אותה על הרגליים. לרוב הם זורקים בסביבות 8 בערב ואז בכלל הלך חצי לילה בלהרגיע אותה”.
אלינה הוסיפה. “לפני שבוע צרחתי את נשמתי על 2 בחורים נראו כבני 16 בערך ברמה ששכנים יצאו, איפה ההורים לעזאזל?! הם יוצאים מהבית פאקינג דברו איתם לפני תשאלו לאן הם הולכים, מה עושים”.
ממועצת גן יבנה נמסר: “המועצה, באמצעות השיטור העירוני והפיקוח ביצעו פעולות יזומות על מנת לתפוס את האחראים ולמגר את התופעה. אנו מודעים לה ונותנים לה תיעדוף גבוה בטיפול. השיטור העירוני פועל בנחרצות למיגור התופעה ואנו נראה תוצאות לפעילות זו בקרוב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן