news08.net/ads.txt

פרסום ראשון (חדשות 08): שני גני ילדים בקריית עקרון נחשפו לנגיף הקורונה

התפרצות הקורונה במערכת החינוך נמשכת: היום (רביעי) נסגרו שני גני ילדים בקריית עקרון לאחר שגננת משלימה  אובחנה כחיובית לנגיף.

 

כאמור, אמש נודע כי גם בביה”ס שפרינצק ברחובות נחשפו לנגיף הקורונה. מהמועצה המקומית קרית עקרון נמסר: “ילדי שני גני ילדים ביישוב נכנסו לבידוד בעקבות גננת משלימה אשר אובחנה כחיובית. בעקבות כך, הוקמה אתמול תחנת בדיקה לקורונה בשטח היישוב תוך מתן עדיפות עליונה לילדי הגנים וצוותי הגנים. לפי שעה לא ידוע לנו על הדבקה. אנו מנהלים כעת את האירוע ונמשיך לעדכן. נדגיש כי אנו צפויים לחורף של אירועים מסוג זה ביישוב ובארץ כולה ולכן חשוב לחדד את הוראות משרד הבריאות הקוראות לעטות מסיכה באופן קבוע, לשמור על ריחוק ולהקפיד על שטיפת ידיים”.

כדי למנוע את התפשטות הנגיף, מחר יום חמישי, 12/11/20, תתקיים בדיקות קורונה באולם “דבורה עומר” בבניין הספרייה הציבורית, בין השעות 14:30-19:00. לא נדרשת הפנייה, להגיע רק עם ת.ז. אם אין תסמינים לא יהיה צורך בבידוד עד לקבלת תוצאות הבדיקה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן