news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: חוסה בסיכון שבה אל ההוסטל כשהיא מעורפלת וסיפרה שנוצלה מינית – המשטרה חוקרת

Screenshot_2017-08-20-23-14-48-1

 

משטרת ישראל חוקרת האם חשוד שטרם ברורה זהותו, ניצל מינית חוסה שנעדרה מההוסטל ושבה כעבור מספר שעות כשהיא מעורפלת
.

מדובר באירוע שהתרחש, כביכול, בתחילת השבוע עת שבה האישה אל ההוסטל בעיר, לאחר שנעדרה מספר שעות. עובדי המקום הבחינו כי התנהגותה מוזרה, הם שוחחו עמה על מקום הימצאותה ובכוחותיה האחרונים, כשהיא תשושה, סיפרה שפגשה באדם שאין היא זוכרת את פרטיו והוא, לכאורה, פגע בה מינית, לאחר שביצע את זממו, לאחר מכן נתן לה לבלוע כדורים ורק אחר כך החזיר אותה להוסטל.

חוקרי המשטרה שהגיעו אל ההוסטל שמעו את דבריה עד שאיבדה את הכרתה ופונתה אל בית החולים קפלן לקבלת טיפול רפואי. במשטרה פתחו במצוד אחר החשוד במעשה ומקווים שתוך זמן קצר הוא ייתפס וייחקר בגין החשדות המיוחסות לו.

גורם בהוסטל סיפר “חיכינו לה כל היום, חיפשנו אחריה לאחר שהבחנו שנעלמה. לקראת הערב היא חזרה וראינו שהפנים שלה חיוורות. עובדת סוציאלית החלה לשוחח איתה ולדובב אותה בכדי לדעת היכן שהתה בשעות ההן. לצערנו היא סיפרה שבלעה כדורים בנוכחות גבר זר. קצין המשטרה לקח את הפרטים שזכרה ואני מקווה שיתפסו את הפושע שעשה דבר כזה לאישה הלוקה בשכלה, אם אכן קרה מעשה נבזה שכזה – אדם כזה ראוי שלא יסתובב חופשי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן