news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | חלק ממוסדות החינוך בגדרה יעברו ללמידה מרחוק; גני הילדים יפעלו חמישה ימים – כל הפרטים

סגירת מוסדות חינוך, אכיפה נרחבת, בדיקות קורונה: לאור הפיכתה של גדרה ליישוב כתום, ולאחר ישיבת הערכת מצב דחופה שהתקיימה הבוקר (רביעי) ובהתייעצות עם הנהגת ההורים היישובית, להלן ההנחיות המעודכנות בגדרה:
בתי ספר – החל ממחר, חמישי, 24.12.2020, כיתות ה׳-י׳ יעברו ללמידה מרחוק וכיתות י״א-י״ב יעברו ללמידה לצורך בגרויות בקפסולות מצומצמות עד 10 תלמידים בלבד.
גני ילדים – החל משבוע הבא, 27.12.2020, גני הילדים יפעלו חמישה ימים בשבוע, ללא יום שישי.
עסקים מקומיים – בתי עסק מחויבים לפעול על פי התו הסגול ובהתאם להנחיות. עסק אשר יפר את ההנחיות יסגר.
היום, ייפתח מתחם הקורונה בשעות 20:00-12:00 בחניון בית ספר רימונים ברחוב יצחק רבין. יש להגיע עם תעודה מזהה וספח לילדים. עשו מאמץ להגיע ולהיבדק.
הגברת אכיפה – הועברה הנחיה לגופי הביטחון לבצע סיורים מוגברים ברחבי היישוב לאכיפת ההנחיות. יושם דגש על התקהלויות, בתי עסק ובתי כנסת.
מועצת גדרה מסרה: “שיתוף הפעולה והאחריות האישית של כל אחת ואחד מכם היא משמעותית – רק יחד נוכל לבלום את ההתפשטות ונמנע מסיווגה של גדרה כיישוב אדום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן