פרסום ראשון: חצי חינם רכשה את אמריקן סיטי מהאחים משה ויגאל גינדי

3193451201666215330989

האחים משה ויגאל גינדי מכרו את קניון אמריקן סיטי לבעלי חצי חינם – כך נודע הבוקר (חמישי) ל”רחובות היום”. שווי העסקה נאמד בכ-185 מיליון ש”ח – מ”חצי חינם” טרם נתקבלה תגובה בנושא אולם המשא ומתן בין הצדדים שהתרחש לאחרונה במהלכו החליטה חצי חינם לרכוש את הקניון שהוקם בשנת 2003 ונחשב לכושל כאשר כיום מרביתו מאוכלס במחסנים ומשרדים.

תשעה בעלי נכסים שאוחזים בחנויות ריקות מנהלים תביעות כנגד האחים גינדי. לטענתם של אותם בעלי נכסים הם רומו ונגבו מהם דמי ניהול על חנויות שעמדו ריקות מאחר והקניון לא הצליח להתרומם, ככל הנראה בשל בעיית שיווק.

בשנת 2001 פרסמו מדורי הכלכלה כי האחים גינדי מקימים מרכז קניות בשווי 525 מיליון שקלים אשר יכלול קניון, מגדל משרדים ומגרשי חנייה. דווח בכותרות הענק כי מדובר בקונספט ייחודי בסגנון הקניונים בלאס וגאס והוא המוקם על שטח של כ-40 דונם כולל קניון מסחרי ומשרדים ותחנת דלק בשטח כולל של כ-50 אלף מ”ר. המגדל העשוי זכוכית מתנוסס לגובה של 20 קומות, מיועד למשרדים בשטח כולל של 25 אלף מ”ר ואילו הקניון המסחרי כולל קומת חנייה בשטח של כ-12 אלף מ”ר, קומת קרקע מסחרית בשטח של 14 אלף מ”ר, 100 חנויות חיצוניות ופנימיות ושתי קומות נוספות. עלות מ”ר למכירה בשטחי המסחר בפרויקט נע בין 4,500-8,000 דולר. בתוך כך יצוין כי מאז הספיקה רשת המזון מגה להיסגר אולם עדיין פועלים במקום אולם אירועים וחדר כושר.

 

(צילום חצי חינם: יח”צ, ארכיון).

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן