news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: חרדי בן 20, נעצר בחשד שאנס את בת דודתו הקטינה במשך שש שנים

אילוסטרציה

ערב השנה האזרחית החדשה, “רחובות היום” חושף את הסיפור שיזעזע את הקהילה החרדית ברחובות ובוודאי את המדינה כולה: לפני עשרה ימים התקבלה תלונה בתחנת המשטרה מצד קטינה כבת 14.5, אשר לטענתה עברה אונס ומעשי סדום במשך שש שנים על ידי קרוב משפחתה, חרדי בן 20.


עיניים של בחורה לאורך
לדברי הנאנסת, לכאורה, המקרה האחרון התרחש בחג הסוכות. אתמול (שישי) נעצר החשוד ובחקירתו הכחיש כל קשר להאשמות כנגדו. סניגורו אברהם לנדשטיין התרעם בפני בית המשפט וציין את העובדה כי הלקוח שלו עלול להיפגע קשות מפני שהקטינה לא נבדקה על ידי גיניקולוג, כך שהעבירה החמורה לא נבדקה.

“אנחנו לא יודעים איזו מידה של אמינות אפשר לייחס לדברי הקטינה ומצד שני מה יקרה אם חלילה ייחרב עליו עולמו?”, ציין הסניגור שהתלונן נגד שירות בתי הסוהר והוסיף כי “מדובר בבחור חרדי אשר לא נתנו לו אפשרות להניח תפילין. החשוד לא אוכל מזון רגיל אלא רק הכשר הבד”צ”. השופט הישאם אבו שחאדה האריך את מעצרו עד ליום שלישי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן