news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | חשד לאלימות בגן הילדים: צעקות, נעילת ילד בשירותים, הטחת ראש בשידת החתלה, קשירת עיניים עם חיתול והתנהגות ברוטאלית קשה

פרסום ראשון: בשעה זו מוציאים הורים רבים את ילדיהם מגן הילדים (מעון פרטי) לאחר שלכאורה, דווח על אלימות אשר הופנתה כלפי הילדים. להורים ישנה הקלטה המאששת את הדברים.

הבהרה: אין מדובר בגן של עיריית רחובות או רשת חוויות אלא במעון פרטי 

אחד ההורים פרסם פוסט ברשת החברתית וכך כתב: “בתקופה האחרונה אנחנו עוברים סוג של גיהנום. הכל התחיל ששבת אחת אני בא להרדים את הילד הגדול והוא אומר לי “לך לישון מיד, חוצפן” מיד נדלקו לי נורות אדומות אמרתי לשירה אין דבר כזה שילד אומר דברים כאלה מעצמו בטוח הוא שמע את זה איפה שהוא ובטוח זה לא בבית ואז ראינו איך לאט לאט הילד נהיה קצת יותר אגרסיבי ופתאום הילד מתחיל לגמגם. התחלנו לגשש מה קורה בגן. באתי במהלך היום בהפתעה לראות שהכל תקין, לפני בערך שבועיים הגעתי והיו צעקות בגן. הגננת צעקה על הילדים שרצו קצת לרוץ ולהשתולל, מה שטבעי בגיל הזה. כמובן שניגשתי להנהלה והסגנית מנהלת הבטיחה שתבדוק מה קורה. העברתי את זה הלאה שעוד הורים ישימו לב. ואז שמעתי על עוד מקרה שאבא בא לגן וראה ילד סגור לבד בחדר שירותים, כולו רטוב ולועס גומיות ניילון – סכנת נפשות!”.

“ואז אחרי יום או יומיים הגיע לידיי ההורים הקלטה של שיחה בין המנהלת לסגנית שבשיחה נאמר צריך להיזהר כי ההורים רואים מה קורה והם לא מפסיקים להתלונן אז אסור שההורים יראו שהגננת מטיחה את ראש הילדים בשידת החתלה ואסור שיראו במצלמות שהיא משכיבה אותם לישון באגרסיביות ובברוטליות ממש מנסים לכסות מכל כיוון!!! כשהורים ניגשו לבקש לראות מצלמות המנהלת סיפרה להם שהעכבר שלה התקלקל או כל מיני תירוצים של ילדים בני 3 ואז אחת הגננות שנמאס לה מההתנהלות באה וסיפרה שיש ילד שקשה לו להירדם אז אותה מתעללת קושרת לו את העיניים עם חיתול ומצמידה לו את הראש לכרית עד שהוא נרדם ועוד הרבה סיפורים שקשה לאוזן לשמוע ולגוף להכיל. ממש קשה להתמודד עם התחושה שנכשלת מלהגן על הילדים שלך על הדבר הכי יקר לך. אני לא מאחל תחושה כזאת לאף אחד ואני כותב את זה בשביל אנשים שמתעלמים מכל מיני דברים אם הילד חוזר קצת מוזר תפתחו עיניים תהיו קשובים לו, תראו מה קורה לפני שיהיה מאוחר!”.

ביממה האחרונה העבירו ההורים את החומרים אל משטרת ישראל, מכתב נשלח גם לתמ”ת ולעיריית רחובות כאשר ההורים אף נעזרים שירותיו של עורך דין.

הבהרה: אין מדובר בגן של עיריית רחובות או רשת חוויות אלא במעון פרטי 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן