news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | טרגדיה ביבנה: המנוף קרס 70 מטרים; 3 הרוגים, טכנאי מנופים נמצא תלוי על מנוף, כשהוא מחוסר הכרה

בוקר קשה ביבנה: טכנאי מנופים נמצא תלוי על מנוף כשהוא מחוסר הכרה. האירוע מתרחש כעת ברחוב ז’בוטינסקי, שם קרס המנוף 70 מטרים. כוחות הצלה רבים באזור וככל הנראה מדובר באירוע רב נפגעים.

(עדכון 10:15)

זק”א: תאונת עבודה, קריסת מנוף. במקום שלושה הרוגים ופצוע נוסף תלוי בין שמים לארץ שלא ברור מצבו.

מד”א: בשעה 10:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על חלקי מנוף שקרסו באתר בניה בשדרות ז’בוטינסקי ביבנה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מדווחים מהמקום על 3 פועלים מחוסרי הכרה ללא סימני חיים וקובעים את מותם. במקום פועל לכוד על המנוף בתהליכי חילוץ. פראמדיק מד”א אלון מלמה סיפר: “מדובר באתר בניה גדול עם 2 בנייני מגורים שבמרכזם עומד מנוף, חלקו האחורי של המנוף התפרק וקרס על הקרקע. 3 פועלים שהיו בסמוך נפגעו באורח קשה מאוד בכל חלקי גופם, תוך כדי פעולות החילוץ שלהם ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם. פועל נוסף, שנלכד על המנוף בגובה של עשרות מטרים מחולץ ברגעים אלו ע”י כוחות הכיבוי שהגיעו למקום”.

קריסת מנוף ביבנה (צילום: מדא)

איחוד הצלה – מחוז מרכז: מתנדבי איחוד הצלה סניף יבנה מטפלים כעת באירוע של קריסת מנוף באתר בניה ברחוב ז’בוטינסקי ביבנה. אבי בבאי חובש באיחוד הצלה מדווח מהזירה כי בשלב זה ישנם ארבעה פצועים אנוש. צוותי כיבוי פועלים כעת לחילוץ הלכודים.

משטרת ישראל: במשטרת ישראל התקבל דיווח על קריסת מנוף באזור התעשייה ברחוב ז’בוטינסקי ביבנה. במקום מספר נפגעים, מטופלים על ידי גורמי הרפואה. כוח משטרה במקום ונסיבות האירוע נבדקות.

קריסת מנוף יבנה – צילום מדא
אירוע קריסת המנוף ביבנה (צילום: איחוד הצלה)
אירוע קריסת מנוף ביבנה (צילום: איחוד הצלה)

(צילום ראשי: אילוסטרציה, שאטרסטוק)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן