פרסום ראשון: יוספה חליבה תמונה למנכ”לית מועצת מזכרת בתיה

יוספה קטן

פרסום ראשון: יוספה חליבה תמונה למנכ”לית מועצת מזכרת בתיה

ימים ספורים לאחר שהודיעה על סיום תפקידה כמנכ”לית החברה העירונית רחובות, יוספה חליבה פונה אל התפקיד הבא: מנכ”לית מועצת מזכרת בתיה, היישוב בו היא מתגוררת.

ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון, אישר את הדברים הערב ואמר כי “הגב’ יוספה חליבה מביאה עמה ניסיון ניהולי עשיר, חוות דעת גבוהות מצד ראש עיריית רחובות רחמים מלול ומנכ”ל העיריה, דורון מילברג. מדובר באשת מקצוע מן המעלה הראשונה, שתוסיף גישה ניהולית חדשנית וקהילתית לצד יחסי אנוש גבוהים ולא פחות חשובה העובדה כי מדובר בתושבת מזכרת בתיה. חלק מהחזון שלי בניהול היישוב הוא שילוב נשים בכלל ונשים מקומיות בפרט ולראיה מינויה של יוספה לתפקיד מנכ”לית מועצת מזכרת בתיה”.

החל לפעול. גבי גאון, ראש מועצת מזכרת בתיה החדש

ברחובות לא מבזבזים זמן ועד שייצאו למכרז בכדי למצוא את המחליף שיאייש את תפקידה של חליבה, מונה איציק עובדיה (47), סמנכ”ל החברה העירונית, כממלא מקומה. עובדיה, תושב העיר, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים, החל את דרכו עם הקמת החברה העירונית ב-2011 כמנהל מחלקת הספורט, ולאחר מכן כמנהל אגף הספורט. לפני כשנה וחצי הוא נבחר במכרז לסמנכ״ל החברה  העירונית. לאחרונה מונה למאמן הפועל מרמורק אולם נאלץ לעזוב את המועדון אחרי מספר ימים כשהתגלו ניגודי עניינים בין שתי המשרות. בפניו של עובדיה עד למציאת המנכ”ל, מספר סוגיות חשובות לטיפול: הכנת התקציב וסגירת השנה, הכנת תכנית האירועים לשנה הבאה, יחסי העבודה בחברה ופרויקטים גדולים נוספים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן