פרסום ראשון: יועץ ראש העיר, גל בייסברג, יפנה ליועץ המשפטי לממשלה בניסיון לדחות את הרשעתו

גל בייסברג

העירייה הגישה כתב אישום נגד דובר ויועץ ראש העיר גל בייסברג בגין הפעלת עסק ללא רישיון לפי סעיף 14 לחוק המאפשר זאת.

במסגרת הסדר טיעון הרשיעה שופטת בית משפט השלום ברחובות אושרית הובר היימן את חברת אייץ’ קיי אף גרופ בע”מ שניהל בייסברג כאשר הרשעתו הישירה של בייסברג נדחתה בהסכמת עורכת הדין של העירייה, שרון אורון. בייסברג שכר את שירותיו של עו”ד אשר אפריאט ולפני זמן קצר ביקש דחייה בהרשעתו כדי למצות את זכותו לפנות ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה שיבטל את כתב האישום.

סניגורו, עו”ד עמוס פון וייזל אמר היום (שלישי): “הלקוח שלי עוסק בתחום התקשורת. הוא ביחסי ציבור מייצג, פועל עם גופים ציבוריים שונים ומגוונים, יש חשיבות רבה מאוד לנושא ההליך כאן. הוא נפל קורבן, עוקץ למי שהיה שותפו, הוגשה תלונה במשטרה ונפתחו במקביל הליכים אזרחיים בחלקם ניתן פסק דין נגד השותף. זה נמצא בבירור מעמיק בכל מיני מוסדות שונים ופנינו בהתאם ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לעיכוב הליכים ולדחות את הדיון בעניינו היום”. בהסכמת עו”ד שרון אורון מטעם עיריית רחובות נדחה הדיון לעוד כשלושה חודשים.

תזכורת: מכתב האישום שהוגש בחודש מרץ 2016 כפי שפורסם בתקשורת עולה כי חברת אייץ’ קיי אף גרופ בע”מ ושותפה גל בייסברג ניהלו עסק משותף בין אוקטובר 2014 ועד פברואר 2016. העסק שמוקם ברחוב ענתין 4, פעל לממכר מזון ומוצרי צריכה לרבות ממתקים, מוצרי חלב, כריכים, דברי מאפה, נקניקים ועוד וכן לעריכת משחקי מזל (טוטו,לוטו). המקום פעל באופן בו בייסברג היה המנהל הרשום של החברה שתפעלה וכן מנהל העסק עצמו. על פי חוק הרישוי לעסקים תשכ”ח 1968 העסק היה מחוייב לפעול בכפוף לרישיון. בייסברג והחברה שתפעלה את המקום והייתה בבעלותו פעלו ללא הסדרת הרישיון כמתבקש בחוק עד להגשת כתב האישום שהוגש כזכור במרץ 2016.

אדם שהפעיל עסק ללא רישיון או היתר זמני או שלא קיים הוראת תקנות, דינו מאסר בפועל של שמונה עשר חודשים. יש לציין כי לרוב מסתיימים משפטים מהסוג הזה בקנס כספי ואו עבודות של”צ. אולם מאחר ומדובר בחנות שעסקה גם בעריכת משחקי מזל סביר שהשופטת תתבקש שלא להקל ראש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן