news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: יו”ר מועצת תלמידים הארצית הוא נמרוד פפרני מתיכון “דה שליט” ברחובות

כבוד לרחובות: לפני שעה קלה נבחר בבחירות דמוקרטיות על ידי תלמידים נציגי מועצות הנוער המחוזית יו”ר למועצת הנוער הארצית- נמרוד פפרני, תלמיד כיתה י”ב בתיכון “דה שליט” ברחובות. נמרוד לוקח חלק בהנהגת הנוער זו השנה השישית – חמש שנים במסגרת המחוז ושנתיים במועצת הנוער הארצית. בשנת תשע”ט נבחר לתפקיד מבקר המועצה.

עמליה חיימוביץ מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך: “אני מברכת בשמחה רבה על בחירתו של נמרוד, נציג המחוז, להובלת המועצה הארצית. אני מאמינה במנהיגות הצעירה, קולם חשוב בביטוי הלכי הרוח של הדור הצעיר וודאי בצמיחה להיות דור המנהיגים הבא של מדינתנו”.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: ״אני מברך את נמרוד על בחירתו לראשות מועצת התלמידים הארצית. אנו גאים בנמרוד על ההישג הנפלא ובטוחים כי ייצג את תלמידי העיר נאמנה במסגרת תפקידו. זוהי דוגמא לעשייה החברתית והחינוכית הגדולה ברחובות, שכן חינוך אינו רק לימוד אלא גם כישורי חיים ומנהיגות . אני מודה לממלא מקומי, מחזיק תיק החינוך זוהר בלום וכן לאסף אל-בר מחזיק תיק נוער וצעירים ולכל צוות מחלקת הנוער בניהולו של אבי יוספי, על עידוד המנהיגות בקרב בני הנוער בעיר במשך כל ימות השנה״

ויקי ניצן מנהלת מינהל חברה ונוער במחוז מרכז במשרד החינוך: “אנו גאים בבחירתו של נמרוד. זהו שיא חדש בפעילות המועצה המחוזית אחרי שנתיים של פירוק והרכבה מחדש, בבניה איטית, יסודית, שיטתית ומשמעותית. נמרוד פעיל גם במועצה המחוזית וגם במועצה הארצית ואנו בטוחים שהוא יביא את כישוריו גם לידי ביצוע במועצה הארצית.”

צילום: מחוז מרכז משרד החינוך

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן