news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: יחידות העלית של המשטרה בפיקודו של סנ”צ שרון מנור מאבטחים את הריסות קרובי משפחת לביא

כוחות משטרה גדולים מאבטחים הבוקר (ראשון) פעילות יזומה של המשטרה, מנהלת תיאום פעולות אכיפה והיס”מ, כאשר מינהל המקרקעין מבצע את הריסת קרובי משפחת לביא ברחוב “מרבד הקסמים” בשכונת קרית משה.

הסיפור המלא אותו חושף “רחובות היום” הבוקר הינו המבצע המשולב של כוחות משטרה והיחידות מתפ”א ויס”מ, אשר באמצעות אנשי מינהל המקרקעין פשטו בשעת בוקר מוקדמת באמצעות כוחות של יס”מניקים, משאיות, בובקטים וכלי לחימה אחרים על מתחם המגורים של משפחת נועם שהנם דודם של משפחת לביא. עובד, הוא גיסם של דודי ויוסי לביא.

המבצע כולל פינוי החצר מתכולתה על ידי טרקטורים ובובקטים, מתקיים בפיקודו של מפקד תחנת רחובות סנ”צ שרון מנור ועשרות שוטרים מהמרחב ומיחידות העלית של המשטרה נוטלים בו חלק מהשעה 5 בבוקר, השעה בה הגיעו הכוחות כשצו הריסה בידיהם אל בית המשפחה וביקשו מהמתגוררים בו להתפנות.

האם הפעילות הזו תמגר את הפשע? סנ”צ שרון מנור

הפעילות גרמה לאי נוחות בקרב תושבי הרחוב.”התעוררנו בגלל הרעש הנורא שנוצר מהכלים הכבדים”, אמרה אחת התושבות, “חשבתי שאני חולמת, פתחתי את החלון וראיתי עשרות ניידות משטרה וכלים הנדסיים. כל הרחוב נסגר לתנועה, הבית עצמו נראה שהולכים להרוס אותו, נהיה כאן מפחיד. למה הילדים שלנו צריכים להחשף לכל המראות האלה על הבוקר?”.

ראוי לציין כי מי שאינו מודע למתרחש הם האחים עמוס ואופיר לביא, העצורים זה השבוע השני, יחד עם בן דודם הקטן עמוס לביא בחשד למעורבות ברצח חברם לארגון הפשיעה, רומן אנטון אשר גופתו נמצאה בשטחים הפתוחים מול קיבוץ שילר. מעצרם הוארך בחמישי האחרון, ב-15 יום.

 

 

ממשטרת ישראל נמסר כי: “משטרת ישראל סייעה הבוקר למימוש צו הריסה של מתחם מבנים לא חוקיים ברחובות. כוח של משטרת ישראל אבטח הבוקר מבצע הריסות במתחם ברחוב מרבד הקסמים ברחובות, בו הוקמו מבנים לא חוקיים על קרקע בבעלות עיריית רחובות המיועדת למבנה ציבור.
מדובר במתחם שהוקף גדר וגודלו 1,800 מ”ר, ועליו הוקם בית מגורים, בריכת שחייה, מספר קרוואנים למגורים, מכולות, פחונים ומחסן.

בחודש אוקטובר 2014 הגישה המחלקה לאכיפת דיני מקרקעין בפרקליטות המדינה כ”א נגד תושב רחובות שהתגורר במקום עם משפחתו בגין עבירות תכנון ובנייה, ובחודש ספטמבר הוא הורשע. בית משפט השלום ברחובות נתן בחודש ינואר האחרון צו הריסה שנכנס לתוקפו ב-1/4/17, והיום כאמור, הוא יצא אל הפועל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן