פרסום ראשון: כתב אישום הוגש כנגד ידוען מקומי בחשד לגניבת עשרות אלפי שקלים בכרטיסי אשראי

a_credit_card_183120

כתב אישום הוגש נגד ידוען תושב העיר, המוכר ברמה הארצית, שנהג לפקוד חנות פלאפונים השייכת לחבר ילדותו, לגנוב מתוכה כרטיסי אשראי של לקוחות ולהשתמש בהן לצרכי הנאה בסכום כולל של 20,264 שק
לים.

 

המקרה הראשון התרחש בחודש מאי, אשתקד. על פי כתב האישום, החשוד נפגש עם אדם בפארק המדע ויחד הם לקחו מונית ונסעו אל מרכז העיר. בדרך שילם חברו על הנסיעה באמצעות כרטיס האשראי מאפליקציה הנמצאת בפלאפון של הנאשם. לאחר ביצוע העסקה ביקש חברו למחוק את פרטי כרטיס האשראי אך הוא לא מחק בפועל. במשך חמישה ימים ביצע הנאשם רכישות מכרטיסו בסכומים של אלפי שקלים.

האישום השני מתייחס למקרה שאירע בשנקין בחודש אוגוסט 2016. הנאשם ישב לפגישת עבודה בבית קפה תל אביבי. במהלך הפגישה הצליח הנאשם לצלם את תעודת הזהות וכרטיס האשראי שלו. משם המשיך לחנות פלאפון ורכש שני מכשירי פלאפונים מסוג סמסונג גלקסי 7 בשווי 6,500. בהמשך הגיע לפארק המדע וסעד ארוחה באחת המסעדות בשווי 221 שקלים, לאחר מכן שילם עבור נסיעת מונית 150 שקלים. למחרת שילם שוב לנסיעות במונית – הסכום הכולל נאמד בסך של 7,029 שקלים.

כתב אישום הוגש אל בית משפט השלום ברחובות

האישום השלישי התרחש בחודש ספטמבר 2016, אז הכיר הנאשם את הנעקץ באתר הכרויות. יחד הם נסעו אל בית מלון בעיר יבנה, בעוד נכנס ‘המאהב’ להתקלח, צילם הנאשם את כרטיס האשראי ותעודת הזהות. בצהריים הם עזבו את החדר ויצאו לדרכם. הנאשם התקשר לחברו מחנות הפלאפונים ברחובות ורכש באמצעות כרטיס האשראי שצילם מכשיר פלאפון מסוג סמסונג גלקסי 7 בסך 3,250 שקלים. עוד באותו היום, התקשר שוב הנאשם לחברו מחנות הפלאפונים ברחובות והפעם הוא רכש שני מכשירי פלאפון נוספים בסכום כולל של 6,500 שקלים וכן נסיעות נוספות ששולמו לנסיעות במונית. בסך הכל הונא הנאשם סכום של 11,500 שקלים.

המקרה הרביעי התרחש באוקטובר 2016. הנאשם הכיר חבר חדש, השניים נפגשו באחד הבתים בעיר והזמינו באמצעות כרטיס האשראי של הנעקץ שווארמה ממרכז העיר בסכום של 73 שקלים מבלי שחברו החדש ידע או יסכים. בהמשך ביצע עסקה ב”סופר רמת אהרון” בסכום של 113 שקלים, כעבור מספר שעות הזמין שוב אוכל הפעם ממסעדת “בורגרים” בסך 124 שקלים, לאחר מכן רכש אוכל ממסעדת ה”ריבר נודלס” שבפארק המדע בסכום 124 שקלים ולקינוח רכש ארוחה ממסעדת BBB אף היא בפארק המדע בסכום של 287 שקלים.  בסך הכל גנב סכום של 720 שקלים מהנעקץ הרביעי.

הידוען בן ה-28 יתמודד עם כתב אישום חמור וסעיפים של הונאה בכרטיס חיוב ומבוכה גדולה על מעשיו מצד מכרים רבים שצבר במהלך הקריירה הקצרה שלו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן