פרסום ראשון | כתב אישום יוגש נגד כל העצורים בפרשת “הקלטת הלוהטת” לאחר שסחטו באיומים, לכאורה, חבר מועצה שתועד מקיים יחסי מין בבית כנסת

עצור

חצי שנה לאחר שהתפוצצה פרשת הקלטת הלוהטת בעיתון “כל רחובות גדרה” ובפורטל חדשות אפס שמונה – היום (רביעי) נודע לחדשות אפס שמונה כי בתחילת השבוע הוחלט להגיש כתב אישום כנגד ארבעת העצורים בפרשה.

כזכור, בסוף 2018 הסעירה פרשה חדשה את האזור ובמרכזה קלטת לוהטת של נבחר ציבור אשר צולם ותועד מקיים יחסי מין עם אשה בתוך בית כנסת. “מילא קיים יחסי מין, זה לא עניינו של איש, אבל בבית כנסת? ה’ ירחם! זו פרשה שיכולה לטלטל את כל היישוב”, אמר אחד הבכירים ביישוב. “מדובר באדם מאוד מוערך, זה לא צחוק מה שקורה פה, יש בבית כנסת ספר תורה, איך אפשר לקיים יחסי מין במקום הקדוש הזה, אלוהים ישמור?!”.

על פי פרטים שפרסמנו כאן, בחדשות אפס שמונה, הוקלטו חלק מן העצורים בפרשה לאחר ששהו בביתו של מספר 2 ברשימה (לשעבר) והבהירו לו כי אין להם כל עניין להרע לו, אולם באותו מעמד הציבו חבר המועצה ועובד הרשות, שליווה אותו לפגישה, את הדרישה כי חבר המועצה (המתלונן) יתפטר ממעמדו הבכיר – בשל מעשיו, לכאורה, אחרת הסרטונים המביכים יגיעו לאם ילדיו.

c5952d85-11de-4b1b-865e-8b36abf0b903
עו”ד ירון פורר

למן הרגע הראשון חבר המועצה (שנעצר) הכחיש את המיוחס לו – סחיטה באיומים וחדירה לפרטיות. מעצרו וכן מעצרם של שלושה נוספים -אחיו, אחיינו ועובד ציבור – הוארכו פעמיים. לאחר שהיו מאחורי סריג ובריח במשך ימים ארוכים, שוחררו הארבעה בהסכמת הצדדים בתנאים מגבילים – והחקירה נמשכה.

בתו של אחד מהעצורים, סיפרה לאחר שחרורם בראיון מיוחד כי “סופה של הפרשה תהיה כמו ‘סופו של כל בלון – להתפוצץ’. כל החשודים יחזרו לפעילותם ולעבודתם הציבורית. דעתי היא כי המתלונן פעל מתוך לחץ וחוסר שיקול דעת ומיהר להגיש תלונת שווא שתתברר כתלונת מים. אני משוכנעת שגם במשטרה כבר הבינו שלא היה כאן שום ניסיון סחיטה ובטח ובטח שלא איומים, זהו לא סגנון חייהם של החשודים. יש פה עניין אידיאולוגי, תפיסת חיים דתית תורנית שמצופה מבכירים. בסך הכל הייתה דרישה לגיטימית לחלוטין מנבחר ציבור, שהוא המתלונן, לפעול כפי שמצופה ממנו במקרה כזה”.

מאז, פרקליטות מחוז מרכז שקלה, האם יש די ראיות להגיש נגד הארבעה כתב אישום וכאמור בתחילת השבוע התגבשה ההחלטה – להגיש את כתב האישום כנגדם בבית המשפט השלום ברחובות. בא כוחם של הארבעה, עורך הדין ירון פורר מסר בתגובה: “לצערי לאחר שימוע ארוך בפני פרקליטת מחוז מרכז הוחלט להגיש כתב אישום כנגד ארבעת מרשיי. כמי שבקיא בתיק אין לי ספק שהפרקליטות שוגה בכוונת מרשיי ומייחסת להם כוונה פלילית בעוד הם פעלו מכוח שליחותם הציבורית וצו מצפונם כאנשים המקיימים אורח חיים חרדי. אין בלבי ספק שלאחר שבית המשפט ייחשף לחומר הראיות יצאו מרשיי זכאים בדין”.

המשך יבוא.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן