news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: מזל דהן מבית שמש נבחרה כמנהלת החדשה למחלקת הגיל הרך; דהן: “אני מתרגשת, זה בא לי כמו טלפון של אראלה ממפעל הפיס”

במכרז לתפקיד מנהלת מחלקת הגיל הרך זכתה מבין מועמדים רבים, מזל דהן, תושבת בית שמש ועובדת עיריית בית שמש ב28 השנים האחרונות. דהן תחליף בתפקיד את ד”ר אסתר הנדלר שפרשה לגמלאות.

“אני בהלם שאתם יודעים זאת, עוד לא הודעתי לאף אחד, זה בא לי בבוקר כמו טלפון של אראלה מ’מפעל הפיס'”, סיפרה הבוקר (שני) דהן, שמנהלת את אגף הגיל הרך בבית שמש בחמש עשרה השנים האחרונות בהתרגשות ל”רחובות היום”. “רק אתמול היה המכרז, אני ממש מתרגשת, כיוון שאני עוזבת מקום שאני בו כ-30 שנה ואני באה עם כוחות אמיתיים ומקווה שאעמוד בציפיות. אני מבטיחה לעשות את הכל כדי שהעיר רחובות לא תתאכזב”.

ד"ר אסתר הנדלר, מנהלת האגף אשר פרשה לגמלאות
ד”ר אסתר הנדלר, מנהלת האגף אשר פרשה לגמלאות

לדהן בת ה57, אם לשלושה, ההכשרות המתאימות לאיוש המשרה לרבות תואר שני בחינוך, בעלת תעודת הוראה, עובדת בתחום הגיל הרך ומכירה את כלל התכניות בגיל הרך. במרוצת השנים עבדה עם פיקוח רשויות והשתתפה בהשתלמויות של הרשויות.

דהן הוסיפה עוד בפאן האישי כי: “אני מאוד אוהבת את רחובות. כשילדיי היו קטנים היינו מגיעים הרבה אליה ואין לי ספק, שאם יהיה לי טוב, גם אעבור להתגורר בה. רחובות זו עיר נהדרת ולא בכדי נקראת עיר המדע”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן