news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | מיכאל וידל, ראש עיריית רמלה, החליט לפתוח כבר מחר את מוסדות החינוך

ילדי רמלה יחגגו את פורים בתוך מוסדות החינוך, לאחר שראש עיריית רמלה מיכאל וידל החליט לפני זמן קצר (שלישי) לפתוח כבר מחר את מוסדות החינוך, זאת לאחר היוועצות עם מנהלת אגף החינוך.

בתום שעה קלה של דיונים והערכות הוחלט ולאור העובדה שהעיר הפכה לכתומה, הוחלט לאפשר לילדים לקיים את החג כהלכתו ככל שניתן ובהתאם להנחיות משרד הבריאות ולא למנוע מהם את יום התחפושות. התכנית המקורית כידוע הייתה פתיחת המוסדות – לאחר פורים.

וידל כתב בחשבון הפייסבוק שלו לתושבים: “מתרגש לעדכן אתכם, שבזכות האחריות האישית שלכם התושבים, ובעבודה משותפת של כלל גורמי העירייה, אישרה הממשלה לפני שעה קלה כי העיר רמלה הציגה ירידה בנתוני התחלואה ועומדת בהגדרה של ״כתום מוחרג״. המשמעות כי ניתן יהיה להשיב החל ממחר את הפעוטונים, גני הילדים ובתי הספר ללמידה לפי מתווה משרד החינוך. הנחתי את אגף החינוך והנוער לפעול לפתיחה ועדכון המנהלים, ההורים והתלמידים. מנהלי מוסדות החינוך יעדכנו במערכת שעות לפי המתווה החדש. אני קורא לכם להמשיך ולשמור על ההנחיות ולצאת להתחסן. רק עם חיסון ננצח את הקורונה!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן