news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | מינוי גולן ביטון למ”מ רשת חוויות סוכל על ידי נציג הסוכנות היהודית – שהטיל וטו

גולן ביטון היה צפוי להתמנות היום (ראשון) לממלא מקום מנכ”ל רשת חוויות – כך נודע לחדשות 08 אלא שביטון לא יאייש בסופו של דבר את המקום הנחשק עד למינוי מנכ”ל חדש לאחר שיניב עבדי, נציג הסוכנות היהודית, הטיל וטו על מינויו.

יצוין כי ביטון זכה למירב הקולות אולם לנציג הסוכנות הסמכות להטיל וטו על כל החלטה שכזו. בסביבתו של ביטון טוענים כי מדובר בוטו ממניעים אישיים ופוליטיים. 

יניב עבדי אמר לחדשות 08: “כל ההצבעות שלי במסגרת היותי דירקטור של החברה הינן מקצועיות ויש לי חובת נאמנות של דירקטור. בכל מקרה, אני לא מתייחס להצבעות ודיונים פנימיים”.

•••

כמה ימים לפני פסח התקבלה החלטה משותפת על סיום תפקידו של המנכ”ל אלרואי אסרף שסביב מינוי התחוללה דרמה. בעוד שנעשו מאחורי הקלעים ניסיונות להשיב את עדי דויטש לתפקיד מנכ”ל הרשת – מונה אסרף בהפתעה וללא תיאום עם דויטש. ייעשה צדק כעת אם יצליחו לשכנע את דויטש לשוב אל התפקיד ולאזן את הרשת – שמצבה אינה טוב.

נציין כיזמן קצר לאחר שרשת חוויות אישרה את מינויו של אסרף, הודיעה ד”ר רוני באום לעומרי וולף מרשם החברות על התפטרותה מכל התפקידים ברשת לרבות תפקידה כמורשית חתימה ודירקטורית. ד”ר באום ציינה במכתבה כי “במשך חמש שנים תרמתי מזמני וכישורי בהתנדבות מלאה לקידום תחומים רבים ברשת חוויות, בראשם הדאגה לאוכלוסיות המיוחדות ולוותיקי העיר, תחומים אשר זכו להתפתחות אדירה ותקצוב ראוי, מתוך אמונה שלמה שחברה חזקה היא חברה שיודעת לחבק את האוכלוסיות שזקוקות לה יותר מכל. בתמורה זכתה העיר בנתניה אדירה מצד אוכלוסיות אלו ואחרות, שהפכו לאור עבורנו ותרומתן לעיר ומעורבותן בקהילה הפכה למשמעותית ביותר”.

בהמשך כתבה דברים שלא ניתן להעלים מהם עין: “לאור מצבה הלא יציב של הרשת מזה כשנתיים, תוך מאבקי כוח מכוערים ופוליטיים על מינוי מנכ”ל קבוע, ללא שמץ של ראייה מקצועית ולאור בחירתו של מנכ”ל קבוע בעל רקע פוליטי, שצמח במפלגת הבית היהודי שבה חבר יו”ר הרשת ואשר לטעמי, חסר בניסיון הנדרש לנווט את הספינה בזמנים אלו, אין ברצוני לקחת אחריות וחלק בנעשה ברשת חוויות ואין ביכולתי לעשות זאת בלב שלם“.

נמשיך לעדכן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן