news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: מכבי שעריים בודקת אפשרות לחידוש כרטיס השחקן של עוזר המאמן ברוך דגו

חודש וחצי לאחר שתלה את הנעליים, בוחנת מכבי שעריים את האפשרות לחדש את כרטיסו של ברוך דגו, שמונה לאחרונה לעוזר המאמן במועדון – כך נודע היום (שני) לחדשות אפס שמונה.

“יש מצב שאנחנו מחדשים לברוך דגו את הכרטיס”, כך התייחס כפיר קירט, מנכ”ל הקבוצה לשאלתנו בנושא, זאת במסגרת ההיערכות של המועדון לשנת המשחקים הבאה. כעת מאיישים את הסגל של קופרלי ושות’ השחקנים הבאים: דן חממה – שוער, עוז יפרח – בלם, יהודה חוטה – בלם, בר לוי – בלם, רום לוי – מגן שמאלי, עדן בן שמחון – מגן שמאלי, מתי אפללו – מגן ימני, גיא אבן – קשר, עמית לוגסי – קשר, לידור כהן – קשר, דלה ימפולסקי – קשר/כנף, איתי הברי – קשר אחורי, סהר שיטרית – קשר אחורי, טל כהן – כנף, דיב פינטו – כנף, דניאל טסאו – כנף, אור לוין – חלוץ, רן בן שמעון – חלוץ ומאור לובין – חלוץ.

האם דגו יאייש את עמדת הקשר במהלך העונה ויהפוך את שעריים לקבוצה האחת עשרה בשורותיה הוא משחק? ימים יגידו, בינתיים, הקשר בן ה-37, שעבר בקריירה העשירה שלו במכבי עירוני אשדוד, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, מכבי נתניה, מ.ס אשדוד, סלמיס פגאמוסטה, אפולון לימסול, עירוני רמת השרון, הפועל ראשון לציון והפועל אשקלון – עושה את המירב כדי להביא את כישוריו על הדשא, לעמדת הניהול לצידו של המאמן הראשי, רון קופרלי.

אגב, דגו פרש מכדורגלן כשחקן פעיל וסיים את הקריירה בקבוצת נעוריו, עירוני אשדוד, קבוצה בה נחשב לאורך כל הקריירה כסמל. לאחרונה הביע אכזבה מהתנהלות המועדון מעיר הנמל לאחר שלא זכה להיות חלק מהצוות המקצועי. מאז שתמה העונה המוצלחת בסיומה עלתה עירוני אשדוד ליגה, ציפה לשבת עם ההנהלה והרגיש ראוי לשמש כעוזר המאמן אולם הדברים לא התבשלו בצורה לה ייחל – ואת האקסית, עם האוהדים הצהובים-כחולים שהוא כל כך אוהב, הוא יפגוש בעונה הקרובה במשחקים שייערכו בין שתי הקבוצות. מה שבטוח, יהיה מעניין.

משחק אימון, פתיחת העונה הרשמית

מכבי שעריים תקיים הערב בשש וחצי את משחק האימון הראשון שלה במסגרת ההכנות הקדחתניות לעונה הקרובה, כאשר תארח במגרש הסינטטי את מ.ס טירה. אימון פתיחת העונה, במעמד ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים ייערך ב-14.8.19.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן