news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | מנכ”ל בילו סנטר: “נפתח את מרכז הקניות ביום ראשון”

פרסום ראשון בחדשות 08 | המרכז המסחרי הגדול בילו סנטר הודיע היום (שישי), על הכוונה לפתוח את מרכזי הקניות הלא מקורים ביום ראשון. נציין כי קבינט הקורונה אישר לפתוח את חנויות הרחוב בלבד  ולא את מרכזי הקניות הפתוחים. 

%d7%91%d7%99%d7%9c%d7%95-%d7%a1%d7%a0%d7%98%d7%a8

ביום רביעי האחרון איימו הרשתות הגדולות לפני ההחלטה לגבי פתיחת החנויות כי אם יוחלט לפתוח רק את חנויות הרחוב ולא את המתחמים הפתוחים, אלה יפתחו את שעריהן ביום ראשון הקרוב. בינתיים לא כל הרשתות הודיעו אם הן מתכננות לממש את איום זה. מנכ”ל בילו סנטר, מנחם מעודי: “נפתח את מרכז הקניות ביום ראשון. אנחנו נפתח לקהל הרחב על-פי התו הסגול. נעמוד בכל ההנחיות המתבקשות ונאכוף אותם”.

מעודי נשאל האם הם רשאים לפתוח: “היועצים המשפטיים שלנו בדקו את הסוגיה הזו והגיעו למסקנה שאכן ניתן לפתוח. החל משעה 9:00 בבוקר קהל הלקוחות מוזמן להגיע. אנחנו ערוכים והחנויות העמידו סחורת חורף. הכל מוכן ומזומן לשריקת הפתיחה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן