news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: מנכ”ל מרכז הפועל, יורם אורנשטיין, בין שמונת הפצועים בתאונה הקטלנית בקובה – מצבו יציב והלילה יוטס לישראל

יורם אורנשטיין, מנכ”ל מרכז הפועל וחבר מועצת העיר רחובות לשעבר, ישוב הלילה (ראשון) לישראל, לאחר שנכלל ברשימת הפצועים מהתאונה הקטלנית בקובה, במהלכה נהרג חברו, הישראלי נחום הנקין.

התאונה הקטלנית אירעה לאחר שמיניבוס בה נסעו קבוצת תיירים ישראלים התהפך באזור העיר סיאגו דה אווילה. כל הפצועים ובהם אורנשטיין בן ה70 פונו אל בית החולים המקומי. אורנשטיין שבר את הירך והוכנס לניתוח – מצבו יציב וכאמור הלילה הוא ישוב בטיסה מיוחדת, שתיארך כ14 שעות להמשך טיפול, יחד עם שלושה פצועים נוספים.

במרכז “הפועל” קיבלו את דבר פציעתו של אורנשטיין, המשמש מאז 2008 בתפקיד המנכ”ל, בתדהמה גדולה. בשיחות והתכתבויות שקיימו עימו מקורבים, הם שלחו לו את ברכתם לרבות תפילות שהם נושאים לשלומו. אורנשטיין לא הירבה במילים אך סיפר כי הוא מקווה לטוב.

ההרוג נחום הנקין, חברו של אורנשטיין (צילום: באדיבות המשפחה)
ההרוג נחום הנקין, חברו של אורנשטיין (צילום: באדיבות המשפחה)

ההרוג: בעל מפעל “הפח” ברחובות
המטייל אשר מצא את מותו בתאונה הגשה הוא כידוע נחום הנקין, תושב גדרה אשר היה בעליו של מפעל “הפח” הידוע ברחובות. הנקין הותיר אחריו את חנה שטיילה עימו וכן ארבעה ילדים, אשר שניים מהם יצאו לקובה בכדי לטפל בסידורי העברת הגופה ולשהות לצד האם בעת הקשה. בתו של הנקין, יעל, סיפרה כי “הם נסעו במיניבוס שהתהפך, אבא יצא בסדר בהתחלה אבל אחר כך נפצע, כנראה עם הכליה, הוא עבר ניתוח של 3 שעות ואז נפטר”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן