news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: מסרונים מטרידים נשלחים לאורך היום אל ראש העיר רחמים מלול

רחמים מלול

“בעזרת השם שה’ יפקח לך את העיניים ותראה את האמת”… “תדע לך שכל מי שהתנגש ברב שלי יצא בנזק גדול משמים”… “אנחנו מבקשים ממך לעזוב את הענין ולהתמקד בעיקר” – מסרונים מטרידים אלה ודומיהם נשלחו לאורך היום אל ראש העיר רחמים מלול בעקבות פעילותו למניעת שיעור של הרב ברלנד ברחובות.

מאז נודע כי הבוקר (חמישי) הצליח ראש העיר למנוע את קיומו של השיעור בביהכנ”ס אלפסי ולאחר מכן באולם גושן, קיבל מלול הודעות מטרידות מאנשים שהזדהו כחסידיו של הרב  וביקשו ממנו להסיר את התנגדותו, להפסיק לטפל בנושא והודיעו באופן מאיים כי ״מי שמתנגש ברב שלי ייצא בנזק גדול משמיים״.

לדברי מקורבים למלול מדובר במספר הודעות מחסידים בישראל ובעולם אשר דרשו ממנו להסיר את ההתנגדות. ראש העיר אמר למקורביו כי הוא לא נרתע מאיומים וכי הוא ימשיך לנהוג על פי אמונתו ועל פי צורכי הציבור. מלשכת ראש העיר נמסר כי הדברים נכונים אולם סירבו להרחיב בנושא.

ראש העיר אמר למקורביו כי הוא לא נרתע מאיומים והטרדות וכי ימשיך לפעול על פי אמונתו למניעת מחלוקות בעיר ״רק טובת הציבור וצרכיו יכוונו את פעולותיי״.

יצוין כי הרב ברלנד, שהורשע בביצוע מעשים מגונים, יקיים היום בכל זאת שיעור באולם 26.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן