news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: ניסיון דריסה כלפי ראש המועצה דרור אהרון

הפוליטיקה חוצה קווים אדומים וכך גם ההסתה – המקרה הבא, אשר נשמר היטב בין כותלי המועצה, מובא כאן לראשונה. לפני כשבועיים וחצי בוצע ניסיון דריסה כלפי דרור אהרון, ראש מועצת גן יבנה כאשר חצה את הכביש יחד עם סגנו והנהג שלו, רכב בא ממול, צפצף לעברו וניסה לדרוס אותו. כשאהרון קלט את הסיטואציה הוא קפץ מיד למדרכה ובכך מנע אסון. החשוד בדריסה, תושב גן יבנה, פעיל פוליטי,  שבינו לבין ראש המועצה כבר היו דברים מעולם. התושב, לא הסתפק בניסיון הראשון, הסתובב וניסה שוב לדרוס את אהרון – כך על פי גורמים המעורים בחקירה – בצירוף קללות ואיומים.

גורמים במועצה נמנעו מהוספת פרטים אולם ככל שידוע לחדשות 08 דרור אהרון הגיש תלונה במשטרת קרית מלאכי נגד אותו פעיל פוליטי בניסיון הדריסה. הפעיל הורחק מראש המועצה ל-15 ימים וראש המועצה הוכרז כ’מאויים’. הוא נחקר במשטרת קרית מלאכי אך עדיין לא ברור האם תיק החקירה ייסגר או יוגש נגדו כתב אישום. נציין כי זו אינה הפעם הראשונה שדרור אהרון מאוים, אלא שכעת הוא הגיש תלונה במשטרה.

“הדברים נכונים”, אישר הבוקר דרור אהרון לחדשות 08. “בזמן האחרון יש הסתה מאוד פרועה, בצורה חסרת אחריות של פוליטיקאים שמנסים לגזור קופון על הסתה והרס כל חלקה טובה בקהילה שלנו, ואני דוחה את זה בשאט נפש”

אתה מפחד?

“אני לא מפחד אבל אני בהחלט נזהר ולא מזלזל בזה. לא היה בעבר דבר כזה של נסיון פגיעה פיזית בצורה כזו זה חמור מאוד מבחינתי ואני מציע לכל אותם פוליטיקאים שפשוט יעשו חשבון נפש כי בסופו של דבר היום זה אני מחר זה עלול להיות גם הם. צריך להרגיע את הלהבות ולהפסיק את ההסתה המטורפת הזאת, פשוט להפסיק אותה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן