פרסום ראשון: סייעת מצהרוני חוויות הושעתה לאחר שהוגשה נגדה תלונה במשטרה בגין אלימות כלפי אחד הילדים. המנכ”ל עדי דויטש: “העובדת מושהית מעבודתה עד להשלמת הבדיקה”

ילד

סייעת מצהרון של רשת ‘חוויות’, הושעתה במהלך השבוע, בעקבות תלונה שהוגשה כנגדה במשטרת רחובות בגין אלימות כלפי אחד הילדים.

הסיפור התרחש בתחילת השבוע שחלף כאשר סטרה הסייעת, לכאורה, לאחד הילדים בצהרון. אחד ההורים אשר ראה את האלימות המופגנת כלפי הילד, הזדעזע מכך והעביר את המידע להורי הילד. ההורים התלוננו בו ברגע במשטרת רחובות והגישו נגד הסייעת תלונה. מנכ”ל הרשת, עדי דויטש, עודכן בנושא באותה העת, והשעה את העובדת מאז בכדי לאפשר לחקירת המשטרה להתנהל בצורה היעילה ביותר. הסייעת, מצדה, טוענת כי הדברים הוצאו מהקשרם ולדבריה הזיזה את הילד לאחר שהבחינה כי תקף ילד אחר.

עדי דויטש. מנכ"ל חוויות
עדי דויטש. מנכ”ל חוויות

כידוע רשת ‘חוויות’ רחובות מפעילה צהרונים בגני הילדים העירוניים עד השעה 17:00 ומנהליה מבטיחים מסגרת חינוכית, מקצועית ואיכותית לרבות תכנית פדגוגית התואמת את השלב ההתפתחותי של הילד וכן חוגי העשרה.

מנכ”ל רשת חוויות, עדי דויטש, מסר בתגובה: “הורים התלוננו במשטרה בטענה שסייעת נהגה באלימות כלפי אחד הילדים. במקרים כאלו, הנוהל שלנו ברשת הוא Cut and Clear חד וחלק, כלומר, ברגע שיש איזושהי תלונה ו/או חשד על התנהגות של אלימות או התנהגות שאיננה נאותה כלפי אחד הילדים במערכת, העובדת מושהית לאלתר, עד לסיום הבדיקה ובירור יסודי. הבדיקות שלנו הן בלי שום קשר לתלונה או אי תלונה במשטרה. לפעמים, גם כשאין תלונה במשטרה, אנחנו עושים בדיקה מטעמנו. העובדת הזו תגיע אליי לאגף בירור וכרגע היא מושהית מעבודתה עד להשלמת הבדיקה”. דובר המשטרה, ג’ואי הראל, אישר אף הוא כי מתנהלת חקירה בסוגיה.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של רחובות היום מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן