news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: עדי דויטש, סיים את תפקידו כמנכ”ל רשת חוויות

עדי דויטש

שבע שנים לאחר שהחל את תפקידו, מסיים עדי דויטש את תפקידו כמנכ”ל רשת חוויות. הבוקר (חמישי) הודיע דויטש על החלטתו לראש העיר, רחמים מלול ויו”ר דירקטוריון חוויות, עו”ד יניב מרקוביץ’. מלול סיפר כי “עדי ניפגש עמי הבוקר והודיע על החלטתו. הוא ניהל במשך שבע שנים את רשת חוויות ועשה זאת בהצלחה רבה, במקצועיות ראויה לשבח, והיה שותף ביחד עם יו”ר הדירקטוריון יניב מרקוביץ’ וחברי הדירקטוריון להרחבת פעילות הרשת המקיפה עשרות אלפי משתתפים בכל שכונות העיר. אני מודה לו על עבודתו הנהדרת ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו”.

מנכ”ל רשת חוויות, עדי דויטש

דויטש שנבחר לתפקיד מטעם החברה למתנ”סים מסר: “אני מודה לחברי הדירקטוריון, ראש העיר, יו”ר הדירקטוריון וכלל עובדי החברה על שבע שנים מרתקות ועל ההזדמנות שניתנה לי להוביל את רשת חוויות לקדמת העשייה הקהילתית והחברתית בעיר רחובות”.

יחפשו מחליף לדויטש. ראש העיר, רחמים מלול ועו”ד יניב מרקוביץ’

“אני רוצה להודות לעדי דויטש על עבודתו המסורה למען הרשת” אמר עו”ד יניב מרקוביץ’, “על שיתוף פעולה פורה ומלא הישגים של שנים רבות עם ראש עיריית רחובות רחמים מלול, חברי הדירקטוריון וכמובן עובדי חוויות המסורים. עדי הוביל את הרשת בנחישות ובמסירות במשך שנים ובזכות עבודתו הגיעה הרשת להישגים גדולים והפכה למובילה בתחומה בקנה מידה ארצי”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן