פרסום ראשון: ענבל אור נחקרה בתחנת משטרת רחובות, לאחר שטענה כי נכלאה בביתה – כשהכוחות הגיעו, קרובת משפחתה הפגינה כלפי השוטרים אלימות ונעצרה

ענבל אור

פרסום ראשון: יזמית הנדל”ן ענבל אור ממשיכה לספק כותרות. אור הזעיקה את שוטרי תחנת רחובות צלצלה 
למוקד משטרת ישראל בשישי בערב וביקשה: “תבואו מהר, הגרוש שלי נעל את הבית, אני כלואה ולא יכולה לצאת”.

שוטרי תחנת רחובות שכבר מתורגלים לקריאותיה של ענבל אור הנמצאת בימים אלה לפני כניסתה לכלא – בעקבות הפרשה שהסעירה את המדינה בגללה פשטה את הרגל – הגיעו אל דירתה ושם, באופן שהפתיע גם את השוטרים עצמם, התנפלה אחת מקרובות משפחתה על השוטרים והפגינה כלפיהם אלימות.

תחנת משטרת רחובות

בעקבות הסלמת האירוע הוקפצו כוחות משטרה נוספים שעצרו את החשודה האלימה ולקחו אותה כשהיא אזוקה אל תחנת רחובות. בהמשך הלילה היא נחקרה ושוחררה בתנאים. ענבל אור שהזעיקה את כוחות המשטרה אל הבית, נחקרה תחת אזהרה ושוחררה לדרכה.

גורם אשר מעורה בפרטים סיפר כי “אין זו הפעם הראשונה שענבל מזעיקה אותנו בגלל כל מיני דמיונות שעוברים לה בראש. לפני כמה חודשים הגענו אל בית הוריה שבמזכרת בתיה בעקבות שריפת שמיכה בכניסה לדלת ביתה, היא טענה שמישהו הצית את השמיכה במטרה מכוונת אך לאחר חקירת המשטרה לא הצליחו לאמת את תלונתה. גם בנושא הגרוש שלה אין זו הקריאה הראשונה שלה, היא הפכה למתלוננת סדרתית ובסך הכל היא משדרת מצוקה בעקבות כל מה שקורה לה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן