news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | פיקוד העורף: “ראש עיריית רמלה קבע על דעת עצמו שהעיר ירוקה”

תשפשפו את העיניים: את הכותרת הנ”ל פיקוד העורף סיפק לנו הבוקר (שני) לאחר שערכנו בדיקה מעמיקה בכל הנוגע למצב התחלואה ברמלה. כאמור, אמש התגאה ראש העיר, מיכאל וידל כי העיר נבצעה בירוק תוך שבוע ימים בעקבות שמירה על ההנחיות. התושבים המבולבלים התבשרו רק שלשום שמוסדות החינוך יסגרו בעקבות העלייה בתחלואה. אז מי דובר אמת? בדקנו בשבילכם!

 

כזכור, ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל מסר הודעה לפיה הוא נאלץ לאחר לחצים כבדים, הן של משרד החינוך והן של קבינט הקורונה, להחזיר את הלימודים בכיתות האמורות ללמידה מרחוק. וידל במהלך השבוע האחרון הודיע מספר פעמים כי בכוונתו להחזיר את הלימודים בעיר כסדרם ואף יש ירידה בתחלואה שמאפשרת לעיר להתנהל ללא הגבלות. ההורים המבולבלים נאלצו להישאר עם שאלות רבות והראשונות שבהן – מה מוגדרת רמלה על-פי מודל הרמזור? ומתי בכלל התלמידים יחזרו ללמוד?.

היום (שני) ערכנו בדיקה מעמיקה עם פיקוד העורף והתשובות לפניכם: “רמלה כתומה ויש הגבלות. ראש עיריית רמלה קבע על דעת עצמו. הוא עומד בדעתו שהעיר ירוקה ואין הגבלות ושהכל בסדר. אבל כרגע? מה שרשום אצלנו בפורטל, זה עיר כתומה.

ומה בנוגע ללימודים?

“אין לימודים. רק ביישובים ירוקים וצהובים”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן