news08.net/ads.txt

פרסום ראשון – ראש העיר, רחמים מלול, גער בגיורא בן ארי בגין התבטאויותיו על מובילי מחאת הזבל: “התבטאות מיותרת שאינה ראויה להיאמר”

ערב יום הכיפורים נודע כי ראש העיר רחמים מלול החליט שלא להעלים עין מהתבטאויותיו של גיורא בן ארי מחזיק תיק שפ”ע – אשר צוטט במקומון “ערים” כשהוא קורא לאנשי מחאת הזבל “אשפה”.

אתמול הגיעו מים עד נפש ומלול יצר קשר עם בן ארי וגער בו על הדברים שאמר ועל כך שלא התנצל בפניהם. מלול לא הכחיש את הדברים ואישר את הדברים המובאים כאן. מלול אמר ל”רחובות היום”: “אכן פניתי לגיורא ואמרתי לו שזו התבטאות מיותרת שלא הייתה ראויה להיאמר”.

לשכת ראש העיר וחברי מועצת העיר קיבלו בימים האחרונים פניות רבות מאנשי המחאה בנושא. בין היתר ציינה קייסי חזי, ממובילות המחאה, בפני החברים בקבוצה (המונים כיום 5,322 איש) כי היא מבקשת מהם שיצטרפו אליה וישלחו מייל ללשכת ראש העיר בדרישה לגינוי והתנצלות.

“בתאריך 14.9.17 התראיין חבר סיעתך גיורא בן ארי לעיתון ערים. בראיון התייחס בן ארי למחאת הזבל בעיר, טען שמוביליה מתנהגים באווירה קרימינלית והם מתעסקים באשפה כי זה מה שהם”,ציינה חזי במכתבה לראש העיר. “אנחנו רואים את הדברים האלה בחומרה רבה ומצפים שהיום, יום לפני ערב יום הכיפורים יהיה גינוי שלך על הדברים האלו. כשנבחר ציבור קורא לתושבים “אשפה” הוא מאבד את הלגיטימציה לייצג את הציבור”.

כאמור לעיל וכפי שאנו חושפים, שעות ספורות לפני כניסת צום יום הכיפורים, מלול התייחס לדברים ונראה כי הם יקבלו במה גם בישיבת המועצה הקרובה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן