news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | רעידת אדמה פוליטית: איחוד בין צעירי הליכוד, מפלגת העבודה ובלתי מפלגתיים בהובלת המשנה לראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’

רוני ויניב

רעידת אדמה פוליטית: רשימת לב – איחוד חדש ומפתיע בין צעירי הליכוד, מפלגת העבודה ובלתי מפלגתיים במסגרת הבחירות למועצת העיר, בראשות עו”ד יניב מרקוביץ’, מספר 2: ד”ר רוני באום, מספר 3: סגן יו”ר ההסתדרות, רועי שרעבי. יצוין כי מועצת הסניף של מפלגת “העבודה” הסמיכה פה אחד את מרקוביץ’ לנהל את המו”מ בנושא ולחתום על ההסכם.

עכשיו זה סופי! בימים האחרונים נחתמה טיוטת הסכם לשיתוף פעולה בין מפלגת העבודה לבין צעירי הליכוד, במסגרתו ירוצו יחדיו בבחירות הקרובות למועצת העיר תחת השם: “לב”. הרשימה החדשה קמה במטרה להיות הקול שמאחד את כלל תושבי העיר, מכל השכונות ומהגזרים בעיר תוך ניתוק זיקה מפלגתית פוליטית כמתבקש בשלטון המקומי. המטרה של הרשימה: להוות את הגוש הגדול ביותר במועצת העיר ולהשפיע על סדר היום הציבורי. כאמור לעיל, את הרשימה יובילו במשותף אנשי העבודה והליכוד ברחובות וכן, אנשים אשר אינם מזוהים פוליטית עם מפלגות. בראש הרשימה יעמוד עו”ד יניב מרקוביץ’, המשנה לראש העיר בקדנציה האחרונה, ד”ר רוני באום, חברת מועצת העיר ורועי שרעבי, סגן יו”ר ההסתדרות ויו”ר דירקטוריון רשת הקאנטרי. בימים הקרובים תפורסם רשימת המועמדים המלאה.

חבר המועצה אמיר ירון, אשר הודיע בימים האחרונים על פרישתו מהחיים הפוליטיים, בירך על המהלך ומסר כי אין לו ספק שהרשימה החדשה מביאה בשורה חשובה לתושבי העיר והיא תהפוך לרשימה הגדולה ביותר במועצת העיר הקרובה.  הנושאים בהם בחרה רשימת “לב” להתמקד נוגעים בראש ובראשונה לתחום התכנון העירוני בדגש על: הרחבת העיר ותכנית אסטרטגית לשנים הבאות, ההתחדשות העירונית, פיתוח אזורי תעסוקה ומסחר, תשתיות עירונית וכבישים וכמובן פיתוח וסלילה של שבילי אופנים שיביאו להקלה בעומסי התנועה בתוך העיר. נושא נוסף הוא טיפוח חזות העיר והאסתטיקה העירונית וכן קידום קהילה וחברה דרך תרבות ספורט ופנאי תוך שימת דגש על הגיל השלישי ואוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.

לדברי עו”ד יניב מרקוביץ’: “אני מברך על שיתוף הפעולה. השכלנו לשלב כוחות בכדי שנהפוך לרשימה הגדולה במועצת העיר ונוכל לפעול למען תושבי רחובות ולהשפיע על פניה של העיר. האיחוד עם מפלגת שלטון יתרום תרומה אדירה לתושבי העיר ויסייע לקידום פרויקטים. החיבור והתמיכה של שתי המפלגות לא מובנים מאליהם וחוסכים מאתנו קבלת תרומות מגורמים אינטרסנטיים שברור למה הם תורמים. הכל שקוף, ברור ומבוקר ויש רק אינטרס אחד- טובת התושבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן