news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: שני האוטובוסים שהובילו את ילדי רחובות במשלחת בפולין התנגשו האחד בשני – אין נפגעים

4

אסון נמנע הבוקר (חמישי) בפולין לאחר ששני אוטובוסים המובילים את 160 אנשי המשלחת של רחובות התנגשו האחד בשני. לפי הדיווח הראשוני – אין נפגעים. עם זאת לא ניתן בשלב זה להשיג את תלמידי רחובות ומלוויהם – בהם המשנה לראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’ וסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום.

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול מבקש להבהיר כי “שוחחתי כעת עם מלווי המשלחת, לכולם ב״ה שלום. אנו עומדים בקשר עם הנהלת בית הספר ועוקבים מקרוב אחר ההתרחשויות- שוחחתי מייד אחרי האירוע עם ראשי המשלחת והצעתי סיוע, עודכנתי כי הכל תחת שליטה ואין נפגעים וכי עם החלפת אחד האוטובוסים המשלחת תמשיך במסעה כרגיל״.

קודם לכן נמסר מעיריית רחובות נמסר כי “תאונת דרכים קלה בין 2 אוטובוסים מתוך ארבעה השייכים למשלחת תיכון דה שליט בפולין. לכל המשתתפים – שלום, אין נפגעים. המשלחת תחליף את אחד האוטובוסים ותמשיך במסלולה כרגיל”.

לי לוי, דוברת בית הספר “דה שליט” מסרה כי: “הכל בסדר, כולם בשלום ואין צורך להלחיץ או להילחץ. כרגע, לא ניתן לתת פרטים נוספים”.

שאול אטיאס, יו”ר הנהגת ההורים סימס להורי התלמידים באמצעות הוואטסאפ: “הילדים שלנו בסדר גמור ואני מבקש להתייחס רק למה שרויטל המנהלת מעדכנת. אני בקשר ישיר עם פולין ואעדכן אתכם על כל בעיה”.

פרטים נוספים בהמשך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן