news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: תום מדהלה יגיש תביעה נגד הפועל מרמורק; “זה כסף שמגיע לי, לא גנבתי אותו”

תום מדהלה, שחקנה של מכבי יבנה כיום, שיחק עד לפני 3 חודשים בהפועל מרמורק, לאחר שהגיע בקיץ כחלק ממסע הרכש הנוצץ. אך מסתבר שלא כל הנוצץ זהב במועדון הרחובותי, לפי דבריו של השחקן, יוגש בימים הקרובים תביעה נגד הפועל מרמורק בטענה שעדיין לא שילמו לו את המשכורות שחייבים לו: “אם לא אקבל את הכסף שמגיע לי, יוגש תביעה”.

קרדיט צילום-יוסי סוריק הפועל מרמורק חיים

בשיחה שנערכה עם מדהלה, מסתבר שהשחקן עדיין מחכה לכספו כבר שבועות ארוכים ואין בשורה: “היה בינינו הסכם שעד ה-1.12 הם חייבים לתת לי את מה שמגיע לי, וזה לא קרה. העבירו לי רק חלקית מהסכום”.הוא טוען שמנסים למשוך אותו “כל פעם מורחים אותי ‘כן, מחר, שבוע הבא’. העברתי את הכל לעורך דין שלי שיטפל בזה, אני מקווה שלא נגיע לתביעה הזו ושישלמו את מה שצריך. זה כסף שמגיע לי ולא גנבתי אותו”.

מסתבר שלא הכל שקט במועדון הרחובותי. לאחר שהקבוצה הודיעה בקול תרועה שהם מתכוונים לעלות ליגה בתחילת העונה, בימים אלה נראה שלא רק במישור המקצועי הכל מסתרבל, אלה גם מאחורי הקלעים ישנם בעיות רבות שלא נפתרו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן