news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: תכירו את נפתלי אקרמן, מבקר העירייה החדש. אקרמן: “מתרגש ומגיע עם רצון ואמון מאוד גדול באנשים”. המנכ”ל דורון מילברג: “ניתן לו את כל הסיוע להשתלבותו בהצלחה”

אקרמן

נפתלי אקרמן – הוא המבקר החדש של עיריית רחובות, שנבחר פה אחד על ידי ועדת האיתור לאייש את התפקיד החשוב. אקרמן אמור להתחיל את עבודתו בעוד כחודש ולאחר שיאושר על ידי חברי מועצת העיר ביום רביעי הקרוב.

כזכור, ועדת האיתור לתפקיד מבקר עיריית רחובות התכנסה לסדרת ראיונות לפני המיפוי המכריע ואיוש התפקיד החשוב. חברי הוועדה בחנו ארבעה עשר מועמדים שעברו את המבחנים והעפילו לשלב הביניים בדרך לתפקיד הנכסף. ממלא מקום המבקר הנוכחי, ישראל עוקשי, שניגש אף הוא למבחנים לא קיבל את הציון הדרוש לכך ולפיכך לא נכלל בתוכם.

לאחר מספר שעות של ראיונות המועמדים החליטו החברים בראשם ראש העירייה, רחמים מלול, למפות שוב את הרשימה ושישה מועמדים עברו לשלב המכריע. הועדה החליטה לבחון את ששת המועמדים בשני אופנים כאשר מלול הביא את המלצתו לאישור סופי של הועדה. כאמור, נפתלי אקרמן נבחר למבקר העירייה הבא.

ועדת האיתור של עיריית רחובות בחרה באקרמן פה אחד
ועדת האיתור של עיריית רחובות בחרה באקרמן פה אחד

אקרמן בן ה42, נשוי ואב לחמישה. הוא מתגורר בנוף איילון הסמוך למודיעין. “היה מדהים לשמוע שנבחרתי פה אחד, באמת שהתרגשתי לשמוע את זה”, אמר אחר הצהריים ל”רחובות היום”. אקרמן שיעזוב חצאי משרה בביטוח לאומי ובמועצה האזורית עשרת (שם עבד בשנתיים האחרונות) לטובת איוש משרה מלאה כמבקר עיריית רחובות הוסיף: “אני מעריך שתוך חודש אכנס לתפקיד”.

איך יהיה לבקר את ראש העירייה שבחר בך?
“כמו שהיה עד עכשיו כשהייתי מבקר של המוסד לביטוח לאומי ועשרת. אנו עושים ביקורת שמטרתה לשפר ולייעל את העירייה, האינטרס שלי ושל ראש העיר הוא משותף. גם הוא רוצה לתקן ליקויים. המבקר הוא כלי ניהולי של העירייה לוודא את מטרותיה ולהשיג את יעדיה, אנחנו באותו צד ולטובת תושבי העיר”.

נבחרת פה אחד. זה לא מובן מאליו…
“מדהים ומרגש, כששמעתי על כך ממש התרגשתי, אין לך מושג כמה, חד משמעית”.

מדוע, לדעתך בחרו דווקא בך?
“אין הנחתום מעיד על עיסתו, אך אני רוצה לקוות שהצלחתי בראיון שלי לשקף את מה שאני מאמין בו. אני בא עם רצון ואמון מאוד גדול באנשים, אני מחפש לעזור, לשפר, לייעל ואני רואה את עצמי ככלי בידי ראש העיר, המנכ”ל של העירייה ומועצת העיר, שכולם רוצים בטובתה של העיר. המבקר מטבע הדברים ירצה להאיר פינות חשוכות ודברים שלא עובדים כמו שצריך. אני עדיין לא יודע על כאלה, אני רק יודע שאמרתי בראיון לראש העירייה שדבר ראש העיר באתר מופיע משנת 201 אבל מעבר לזה עוד לא בדקתי, כיוון שעוד לא נכנסי לתפקיד”.

מנכ"ל העירייה דורון מילברג: "אקרמן נבחר פה אחד"
מנכ”ל העירייה דורון מילברג: “אקרמן נבחר פה אחד”

המנכ”ל דורון מילברג הוסיף: “נפתלי אקרמן אשר נבחר פה אחד הוא איש מקצוע מוכח אשר הותיר רושם חיובי על חברי הוועדה והומלץ בחום על ידי מעסיקו הקודם. ניתן לו את כל הסיוע להשתלבותו והצלחתו בעירייה”.

בין תפקידי המבקר לבדוק את פעילות העירייה ככלל, לרבות פעולות לפי חוק תכנון ובנייה נעשו כדין, בידי המוסמכים לעשותם, תוך שמירת טוהר המידות ועקרונות היעילות והחיסכון. כמו כן, לבדוק את פעילות העירייה, כפרט, לרבות סדרי בקרה והוראות הנוהל הנהוגים בעירייה, המבטיחים קיום הוראות כל דין. עוד בסמכויותיו: לבקר את הנהלת החשבונות של העירייה, לבדוק אם דרכי החזקת כספי העירייה ושמירת רכושה ואחזקתו מניחות את הדעת.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של רחובות היום מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן